بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل با مخالفت هاي زيادي در داخل و خارج از سرزمين هاي اشغالي براي دست زدن به اقدام نظامي عليه ايران روبرو شده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه هاآرتص، در کمتر از 72 ساعت گذشته سه نفر از روساي سابق موساد، سازمان اطلاعات و جاسوسي اسرائيل، درباره استفاده احتمالي اسرائيل از حمله نظامي عليه ايران اظهار نظر کردندکه دست کم دو نفر آنها با دست زدن به چنين اقدامي در زمان کنوني به شدت مخالف هستند و آن را عاقلانه نمي دانند. 

هم اکنون نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي با دو جبهه مخالف داخلي و خارجي در اسرائيل روبرو شده است. در داخل اسرائيل تعدادي از فرماندهان سابق و روساي پيشين موساد اقدام يکجانبه نظامي اسرائيل عليه ايران را عاقلانه نمي دانند و اعلام مي دارند تا زماني که حمايت کامل آمريکا از اقدام نظامي اسرائيل وجود نداشته باشد حمله نظامي اسرائيل نه تنها مي تواند به شکست منجر شود بلکه باعث آشفتگي و بحران در خاورميانه خواهد شد.

در خارج از سرزمين هاي اشغالي نيز کشورهاي اروپايي اعلام کرده اند که گزينه نظامي فقط بحران اقتصادي در غرب را دو چندان مي کند.

برچسب ها: نتانیاهو ، حمله ، ایران ، مخالفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۴:۲۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
ها؟ چی؟ حمله؟ حمله اسرائیل به ایران؟ هرهر کرکر جالب بودیه
آخرین اخبار