سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام آل هاشم عنوان کرد

اطاعت از رهبري رمز سربلندي ايران در برابر تهديدات دشمن

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي گفت: رمز سربلندي ايران در برابر همه تهديدات و توطئه‌هاي دشمنان، دوري از اختلافات و اطاعت از فرمايشان مقام معظم رهبري است.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام سيدمحمدعلي آل هاشم در آيين محفل انسي با قرآن در مسجد دانشگاه علوم دريايي امام خميني(ره) نوشهر افزود: امروز بايد در سايه همدلي و همبستگي مسوولان و مردم و صبر و بردباري در برابر تهديدات و فشار تحريم دشمنان، ايستادگي كرد.

وي اظهار داشت: دشمن بيش از سه دهه از پيروزي شكوهمند انقلاب با بكار بستن امكانات و تجهيزات سخت‌افزاري و نرم‌افزاري در صدد ضربه زدن به انقلاب و به زانو درآوردن ملت آزاده ايران اسلامي است كه البته درهمه دوران‌ها با شكست مواجه شده است.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش ادامه داد: امروز بدخواهان نظام بويژه ايادي استكبار غرب براي رسيدن به اهداف شوم خود، وارد فضايي جديدي شده‌اند و آن هم اعمال تحريم‌هاي پي در پي عليه نظام اسلامي است و تنها راه مقابله با اين تحريم‌ها نيز صبر و بردباري ملت ايران است.

آل هاشم ضمن تبريك ولادت امام حسن مجتبي(ع) به بيان ويژگي‌هاي ماه مبارك رمضان پرداخت و گفت: مهماني در اين ماه هيچ شباهتي به مهماني‌هاي دنيوي نداشته و خداوند به عنوان ميزبان انسان‌هاي مختلف، وعده استجابت دعاها را به بندگان خود داده است به شرطي كه خود انسان از درگاه الهي خالصانه، از روي ترس توام با اميد، عشق، تزرع و در خفا صورت پذيرد.

همچنين در اين مراسم ، امير سرلشکرعطاء الله صالحي فرمانده كل ارتش، امير دريادارحبيب الله سياري فرمانده نيروي دريايي ارتش، حجت الاسلام عباس محمد حسني رئيس اداره عقيدتي سياسي اين نيرو و شماري از فرماندهان نظامي و انتظامي شهرستان نوشهر حضور داشتند.

اين مراسم با اهداي جوايز و لوح تقدير به شماري از زوج‌هاي دانشجو پايان يافت.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: آل هاشم ، ارتش ، تهدیدات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.