سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجراي چهار نمايش در تالار مولوي

تالار مولوي در ادامه برنامه‌هاي رپرتوار تئاتر دانشجويي با 4 نمايش از ساعت 17 كار خود را دنبال مي‌كند.

آرش طاهرخاني،كارگردان نمايشي "پاپ دراكولا" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: نمايش "پاپ دراكولا" داستان پسربچه‌اي مهربان است كه به دليل ضعف فيزيكي درگير مبارزه‌اي ناخواسته شده و از جامعه رانده مي‌شود و برخلاف روحيه‌اش تبديل به دراكولا مي‌شود.
وي افزود: نمايش "پاپ دراكولا" اجرايي گروتسك فانتزي دارد كه رنج كشيدن يك انسان را به تماشا مي‌كشد.
در اين نمايش كامبيز منصف (سيداحسان عرفاني) شهره سعيدي بقا،احمد شيرزاده، مينازمان، نويد فياض،ياسمن ميرزايي،آيدين تميرچي،ماهور داراب زاده،محسن رضايي و حميدرضا استوار به ايفاي نقش مي‌پردازند.
همچنين؛حميدرضا استوا-دراماتورژ ،‌بهنام خزايي-طراح نور،محمد آذربرزين روابط عمومي اين نمايش هستند كه تا هفدهم مرداد از ساعت 20 به مدت 65 دقيقه در سالن اصلي تالار مولوي به روي صحنه مي‌رود.
همچنين؛حميد شيرزاده كارگردان نمايش "پزشك نازنين" در خصوص اين اجرا گفت:اين نمايش نوشته "نيل سايمون" داستان نويسنده‌اي است كه داستان‌هاي كوتاهي به ذهنش مي‌رسد و براي تماشاگران تعريف مي‌كند.
شيرزاد درمورد شيوه اجرايي اين نمايش گفت:نمايش فضاي فانتزي و سورئال دارد و ساخت دكور از ذهنيت نويسنده شكل گرفته و تمامي كاركترهايي كه در صحنه لباس‌هايشان نصفه و ناقص ديده مي‌شوند ساخته ذهنيت نويسنده است.
وي افزود:در اين نمايش سميه انصاري،محمد بهرامي،‌عسل خرديار،جعفر كرماني و شايان ميرزايي به ايفاي نقش مي‌پردازند.
همچنين اين نمايش از ساعت 17:30 به مدت 40 دقيقه در سالن اصلي به روي صحنه مي‌رود.
لازم به ذكر است؛نمايش هاي "مي‌ژور" كاري مشترك از سولماز بيكلري و الهام نظري ساعت 18:45 در سالن كوچك و همچنين نمايشي "سكسكه" كه ماكان اشگواري،‌تارا فاتحي ايراني، سارا فعلي و پويا احصايي در آن به ايفاي نقش مي‌پردازند از ساعت 19 در تالار اصلي مولوي به روي صحنه مي‌رود./ه
برچسب ها: اجرای ، چهار ، نمایش ، تالار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.