سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مأمور قلابی با تلاش پلیس دستگیر شد

معاون اجتماعی آگاه ناجا از دستگیری سارق سابقه داری که در پوشش کارمند کمیته امداد از شهروندان گیلانی اخاذی می کرد خبر داد.

  سرهنگ حمیداندرزچمنی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: پنجم مرداد سال جاری به پلیس آگاهی شهرستان فومن مراجعه کرد و اظهار داشت: فردی که خود را مأمور انتظامی جا زده بود و با ارائه کارت شناسایی جعلی و به همراه داشتن کلاه نظامی ناجا و کلت قلابی به بهانه همراه داشتن مواد مخدر من رامورد بازرسی بدنی قرار داد و با وعده و وعیدهایی از من وجه نقد گرفت و گریخت...

بنابراین گزارش مأموران رسیدگی به این پرونده را در دستورکار خود قرار دارند. با تلاش پلیس آگاهی شهرستان فومن، مأموران توانستند در یک عملیات تخصصی مأمور قلابی به نام "اسفندیار" ک" 57 ساله را شناسایی و دستگیر کند.

متهم که ابتدا خود را بر گناه جلوه می داد سرانجام لب به بیان حقیقت گشود و بیان داشت: با جعل کارت شناسایی و در پوشش کارمند کمیته امداد از هر فردی حدود 700 هزار تومان یا یک میلیون تومان به بهانه به همراه داشتن مواد مخدر کلاهبرداری می کردم.

سرهنگ حمیداندرزچمنی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر سارق سابقه دار با قرار وثیقه در اختیار پلیس آگاهی شهرستان فومن قرار دارد و به احتمال کلاهبرداری در دیگر شهرستان های استان و کشور پرونده درحال بررسی می باشد./ل

برچسب ها: مأمور قلابی ، چمنی ، گیلان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.