سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تئاتر در هفته‌اي كه گذشت؛

تهميدات 2 جشنواره در هفته گذشته

تئاتر در هفته‌گذشته جدا از مواجهه با استقبال تماشاگران، مقدمات جشنواره تئاتر كودك و نوجوان همدان و تئاتر خياباني را فر اهم مي‌كند.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران، تئاتر در هفته گذشته با استقبال مخاطبان از نمايش‌هاي مختلف همراه بود.

در هفته‌اي كه گذشت، نمايش "ساقي" به كارگرداني امير دژاكام اجراي خود را در تالار اصلي تئاتر شهر آغاز كرد. اين تالار پيش از اين ميزبان نمايش "سياست خواجه" به كارگرداني عظيم موسوي بود.

سه شنبه 10 مرداد نشست خبري اين نمايش نيز برگزار شد.

نمايش‌ "33% نيل سايمون" به كارگرداني افسانه ماهيان نيز كه اين روزها ميهمان سالن استاد سمندريان تماشاخانه ايرانشهر است. نشست مطبوعاتي خود را در هفته گذشته با حضور عوامل در خانه هنرمندان برگزار كرد.

اين نمايش تا پايان ماه رمضان به روي صحنه است و عيد فطر آخرين اجراي خود را ارائه خواهد داد.

نمايش "حساب پرداخت نمي‌شه" به كارگرداني هادي عامل نيز عنوان اثري است كه در تالار انتظامي خانه هنرمندان به صحنه مي‌رود و به دليل استقبال مخاطبان تا يكشنبه 15 مرداد تمديد شده است.

نمايش "حميد اسكندري" نيز پس از مدت‌ها انتظار براي شروع اجرا در كافه ترياي تئاتر شهر هفته گذشته را نيز در انتظار براي دريافت مجوز اجرا گذراند.

نمايش "كلمه، سكوت، كلمه" نيز عنوان نمايشي بود كه قرار است به كارگرداني مائده طهماسبي شهريورماه امسال در تماشاخانه ايرانشهر اجرا شود، اين نمايش نام خود را به "وارياسيون‌هاي مرگ تروتسكي" تغييرداده است.

اين اثر نمايش اين روزها در سالن استاد سمندريان تمرين مي‌شود.

بخشي از اتفاقاتي كه در هفته گذشته تئاتر رخ داد مربوط به جشنواره نوزدهم تئاتر كودك و نوجوان بود.

دبيرخانه اين جشنواره با همكاري كانون همدان اين روزها مشغول بررسي آثار دريافتي و برنامه‌ريزي‌هاي بخش‌هاي مختلف اين جشنواره هستند.

همچنين جشنواره هفتم بين‌المللي تئاتر خياباني در اين روزها آثار ارسال شده به دبيرخانه را بررسي مي كند تا از ميان آن‌ها نمايش‌هاي جشنواره را به قطعيت مشخص كند./ي2
برچسب ها: جشنواره ، تئاتر ، کودک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.