سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از عروسي آقاي "الف" تا بازداشت اسپانسر انجمن حجتيه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان آنلاین نوشت:
 چه كساني براي اين كلان سرمايه‌دار‌ حاشيه امنيت ايجاد كرده‌اند؟
در پي درج خبري در ستون اخبار فوري روزنامه جوان در تاريخ ۳۱ تير با عنوان «عروسي به سبك اشراف‌زادگان باكينگهام» كه در آن به مراسم عروسي فرزند يكي از كلان سرمايه‌داران اشاره شده بود، خبرنگار جوان به جزئيات بيشتري از اين خبر دست يافت. 

يك منبع مطلع به «جوان» گفت: آقاي «الف» كلان سرمايه‌دار مورد نظر از بستگان يكي از اعضاي مركزيت گروهك تروريستي منافقين است كه در يكي از باغ‌هاي تهران عروسي بسيار مفصلي با هزينه‌هاي ميلياردي براي فرزندش ترتيب داده بود. اين فرد صاحب امتياز و وارد كننده يكي از برندهاي معروف گوشي تلفن همراه در ايران است كه با پول و سرمايه هنگفتي كه دارد، برخي از نمايندگان سابق و مسئولان را نمك‌گير كرده تا از طريق اين ارتباطات حاشيه امني براي خود ايجاد نمايد. 

در روز برگزاري مراسم عروسي در يكي از باغ‌هاي شمال شهر تهران، مأموران انتظامي پس از دريافت گزارش‌هاي مردمي مبني بر برگزاري مراسم نامتعارف و مختلط، وارد عمل شدند كه پس از درگيري محافظان باغ با نيروهاي ناجا شماري از شركت كنندگان توسط مأموران انتظامي دستگير و به كلانتري منتقل شدند، لكن با نفوذي كه اين كلان سرمايه‌دار با مراكز قدرت داشته نه تنها متهمان بازداشت نمي‌شوند بلكه آزاد شده و مأموران كلانتري به اتهام ورود به حريم خصوصي تحت پيگرد قرار مي‌گيرند!
گفتني است در اين مراسم كه عروس از يك خانواده انگليسي انتخاب شده بود، ۱۲۰ ميهمان انگليسي حضور داشته‌اند و مراسم كاملاً غير ايراني، به صورت مختلط وهمراه با سرو مشروبات الكلي بوده است.
پرچم اصلاحات در دست تندروها
عناصر افراطي طيف مشاركت در جلسه اخير خود با تأكيد بر اينكه نبايد پرچم اصلاحات به زمين بيفتد، تنها راه نجات خود را توجه به قانون اساسي عنوان كرده‌اند.
يك منبع مطلع با اعلام اين خبر به جوان گفت: در اين جلسه عليرضا جلايي‌پور ضمن القاي وجود بحران مقبوليت، مشروعيت، كارآمدي و مشاركت در كشور در باره نحوه ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات رياست جمهوري تصريح كرده است: ما بايد كانديدايي داشته باشيم كه بتواند آراي مردم را جذب كند و اگر واقعاً چنين كانديدايي نداريم بهتر است در انتخابات شركت نكنيم. گرچه اظهارات جلايي‌پور اعتراف به اين واقعيت است كه اصلاح‌طلبان جايگاه و پايگاهي در ميان مردم ندارند، از اين رو نگران كانديدايي هستند كه مقبوليت مردمي داشته باشد، اما او توضيح نداده است، آنها كه دم از توجه به قانون اساسي مي‌دهند، چگونه حاضر شدند در فتنه سال ۸۸ به بهانه تقلب در انتخابات از مرز قانون بگذرند و دست به ساختار شكني بزنند؟

بازداشت اسپانسر انجمن حجتيه در تهران
اسپانسر انجمن حجتيه در تهران چندي پيش توسط يكي از نهادهاي امنيتي دستگير و بازداشت شده است.
اين انجمن به بهانه ماه مبارك رمضان برنامه گسترده‌اي را تدارك ديده بود تا در سطح شهر تهران فعاليت‌هاي خود را افزايش دهد و خانمي به نام «م» به عنوان سرتيم، نقش هماهنگي و سرپرستي انجمن را بر عهده داشت كه با دستگيري آقاي «ف» به عنوان اسپانسر آنها فعاليت‌هاي اين انجمن متوقف شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.