سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار نقدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

متهمان اصلي نسل‌كشي مسلمانان ميانمار آمريكا و صهيونيست‌ها هستند

رئيس سازمان بسيج مستضعفين، متهمان اصلي نسل‌كشي مسلمانان ميانمار را آمريكا و صهيونيست‌ها دانست و تأکيد کرد: ‌اولين و مهمترين گام در رسيدن به آزادي و عدالت براي مسلمانان جهان از ميان برداشتن رژيم صهيونيستي است.

سردار محمدرضا نقدي در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه امر به معروف و نهي از منكر از  مهمترين فرائض الهي است، گفت:‌ متاسفانه بسياري از مردم جامعه، تصوير مناسبي از امر به معروف و نهي از منكر در اذهان خود ندارند و فكر مي‌كنند امر به معروف بايد همواره با لحني خشك همراه باشد.

وي افزود: بسيجيان امروز با خدمات ارزنده خود نشان داده‌اند كه چگونه مي‌توان با زباني نرم، رويي خوش و منطقي استوار، امر به معروف و نهي از منكر را انجام داد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با ابراز اميدواري نسبت به اينکه بسيجيان بتوانند با رويكردي محبت‌آميز در امر به معروف و نهي از منكر همه مشكلات ناشي از ناهنجاري‌ها در جامعه را حل كنند، تصريح کرد: البته  افرادي هستند كه قلب‌ خود را تسليم حقيقت نمي‌كنند كه در اين موارد بايد نيروي انتظامي با آنها برخورد كند.

سردار نقدي در ادامه با بيان اينكه صهيونيست‌ها هر ساله در آستانه روز قدس براي منحرف كردن افكار عمومي دنيا از مسئله قدس و اقدمات رذيلانه خود،‌ جنايتي را در گوشه‌اي از جهان رقم مي‌زنند، تصریح کرد: متهمان اصلي نسل‌كشي مسلمانان ميانمار آمريكا و صهيونيست‌ها هستند اما بحمدالله مردم ما از اين توطئه‌ها آگاهند و در راهپيمايي جمعه گذشته پس از نماز جمعه در سراسر كشور شاهد سر دادن شعارهاي مرگ بر صهونيست و مرگ بر آمريكا بوديم كه نشان مي‌داد دشمن در قضيه ميانمار، نتوانسته ذهن مردم را از عاملين اصلي جنايت منحرف كند.

وي صهيونيسم و فراماسونري بين‌المللي را برنامه‌ریز  تمام جنايات عليه مسلمانان دانست و اظهار داشت: ‌مجامع بين‌المللي نيز با نشان دادن چراغ سبز در مقابل چنين جناياتي تبدیل به مشوقي براي تمام ظلم‌ها و تجاوزات به حقوق انسان‌ها در سراسر جهان شده‌اند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: رسانه‌ها و دولت‌هاي استكباري غربي جهان در كشورهايي كه با سياست‌هاي آنها مخالفند به كوچك‌ترين برخورد حکومت آن کشور با مخالفانشان اعتراض مي‌کنند اما در قضيه ميانمار و بحرين سكوت كرده‌اند.

سردار نقدي اضافه کرد: اين سكوت نشانگر اين است كه آنها خود از طراحان چنين فجايعي بوده و به نوعي حمايت خود را از اينگونه اقدامات نشان مي‌دهند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: اولين و مهمترين گام در رسيدن به آزادي و عدالت براي مسلمانان جهان از ميان برداشتن رژيم صهيونيستي است.
 
انتهای پیام/ش3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.