سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربي تيم ملي بوكس:

احسان انتقام شكست هاي گذشته را مي گيرد

مربي تيم ملي بوكس گفت: احسان روز بهاني يكي از اميدهاي كسب مدال بوكس ايران در المپيك 2012 لندن است و مي تواند بهترين نتيجه را در تاريخ بوكس بدست آورد.

عليرضا استكي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران بيان داشت: احسان روزبهاني بوكسور وزن 81 كيلوگرم كشورمان با برد مقابل حريف كلمبيايي ثابت كرد توانايي پيروزي بر بهرام مظفر بوكسور تركيه اي را دارد و مي تواند انتقام شكست هاي پي در پي ملي پوشان كشورمان را از همين بوكسور با تجربه بگيرد.

وي افزود: بهرام مظفر تركيه اي كه ازبكي الاصل است پيش از اين در مسابقات آسيايي جهاني علي مظاهري ، مهدي قرباني و همايون اميري را مغلوب كرده است اما معتقدم احسان اين قدرت و شايستگي را دارد كه بتواند اين بوكسور با سابقه بوكس تركيه را شكست دهد وبه دور يك چهارم نهايي راه يابد.

استكي در خصوص عملكرد شاگردانش در المپيك 2012 لندن اظهار داشت : تا كنون بوكسورهاي المپيكي كشورمان در رقابت هاي بوكس بسيار خوب ظاهر شدند و توانستند در سه بازي خود دو برد و يك باخت را داشته باشند.

امين قاسم پور بوكسور منهاي 69 كيلوگرم كشورمان همان انتظاري كه مي رفت بر روي رينگ مسابقات انجام داد وي به مصاف بوكسور خوبي رفت و با توجه به روند صعود قاسمي پور وي عملكرد بدي از خود به نمايش نگذاشت.

وي در ادامه بيان داشت: در وزن 81 كيلوگرم نيز احسان روز بهاني در رينگ مسابقات مبارزه بسيار مطلوبي را انجام داد وبا اقتدار حريف آمريكايي خود را از ميدان به در كرد وي يكي از اميدهاي مدال آور ما در رشته بوكس است چناچه وي به پيروزي خود ادامه دهد و مظفر بهرام را مغلوب كند بايد در مرحله بعدي كه نيمه نهايي است به مصاف ورزشكار قزاق كه قهرمان جهان و المپيك است برود.

 در ادامه افزود: ديگر نماينده كشورمان مهدي طلوتي كه موفق شد بوكسور اسپانيايي را شكست دهد و نشان دا كه با اين تجربه كم مي تواند مقابل حريفان قدرتمندش بايستد و چندي از لحاظ فن و تكنيك از آنان كم ندارد مهدي در مسابقه بعدي خود بايد به مصاف بوكسور قزاق كه قهرمان جهان است برود كه مسابقه دادن با وي بسيار سخت است و بايد مهدي با تمام وجود تمركز بالا بر روي رينگ حاضر شود و مواظب ضربات سريع و قدرتمندي با شد.

وي در خصوص علي مظاهري آخرين نماينده بوكس ايران خاطرنشان كرد: مظاهري بوكسور فوق سنگين كشورمان در يك قرعه بسيار سنگين هاي نسبت به ساير مشت زنانمان قرار گرفت و بايد در دور مقدماتي به مصاف خوزهكومز كوبايي برود كه قهرمان بوكس دنياست.

استكي افزود: علي مظاهري مبارزه سختي مقابل گومز كوبايي خواهد داشت اما با روحيه بالا و آمادگي مطلوبي كه وي دارد قابليت و شايستگي مغلوب كردن گومز را خواهد داشت.

وي بيان داشت: مظاهري در صورت عبور از اين حريف بايد به مصاف مشت زن صاحب نام ايتاليايي برود و در اين مسابقه نيز كار بسيار و دشواري راخواهد داشت تا به مرحله نيمه نهايي صعود كند.

استكي در خصوص شانس مدال آوري بوكسورهاي گفت: با توجه به آمادگي مطلوب و روحيه جنگنده ي و شناختي كه از شاگردانم دارم به طور قطع آنان مي توانند طلسم بي مدالي بوكس ايران را بشكنند و بسيار موفق تر از ادوار گذشته بر روي رينگ ظاهر شوند.

كسب يكي از مدال ها المپيك از سوي آنان دور از استرس نخواهد بود./مح

برچسب ها: استکی ، بوکس ، روزبهانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.