مربي تيم ملي بوکس گفت: در وزن 75 کيلوگرم به علت اينکه چهار سهميه از آسيا باقي مانده است شانس زيادي براي المپيکي شدن در اين وزن را خواهيم داشت.

عليرضا استکي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بيان داشت: در حال حاضر محمد ستارپور و شهروز تراديده مشت زنان ما در وزن 75 کيلوگرم هستند که با توجه به بالا بودن سطح فني و تکنيکي آنها و باقي ماندن 4 سهميه انتخابي المپيک در آسيا مي توانيم جواز ورود به اين رقابت ها را کسب کنيم.

وي در ادامه افزود: علي مظاهري و فروتن گل آرا ملي پوشان ما در اوزان 91 و 60 کيلوگرم راه دشواري براي صدور به المپيک دارند. چراکه مشت زنان ما بايد در مسابقات قزاقستان به مدال طلا دست يابند تا بتوانند در المپيک لندن به روي رينگ مسابقات بروند.

استکي در خصوص برگزاري اردوهاي مشترک با کشورهاي صاحب نام بوکس بيان داشت: با صلاحديد کادر فني و مسئولين فدراسيون بوکس مقرر شد، اردوهاي مشترک با تيم هاي باغستان و ا وکراين برگزار کنيم که هنوز به طور قطع زمان اين اردوها مشخص نشده است.

وي در ادامه افزود: ملي پوشان ما در حال حاضر زير نظر کادر فني خود را براي مسابقات بين المللي دهه فجر که اوايل اسفند ماه در اراک برگزار مي شود، آماده مي کنند.

عليرضا استکي اظهار داشت: تمرين با مشت زنان صاحب نام بوکس مي تواند در رشد و شکوفايي مشت زنان ما مفيد باشد و سطح فني و تکنيک آنها را بالا ببرد و حضور تيم داغستان روسيه براي ملي پوشان ما مي تواند محک خوبي باشد و تجربه يشان را در مسابقات بالا ببرد.

وي در ادامه بيان داشت: متاسفانه تيم ملي داغستان در اوزان سنگين مشت زني را همراه خود نمي آورد و مشت زنان ما فرصت تمرين با اين بوکسورها را نخواهند داشت.

مربي تيم بوکس اظهار داشت: تيم ملي بوکس اولين تيمي بود که در آکادمي ملي المپيک و پارالمپيک براي تست سنجش آمادگي جسماني حضور پيدا کرد. معتقدم اين تست ها بايد در اول و آخر هر ماه بر روي مشت زنان صورت گيرد تا سطح آمادگي جسماني آنها براي حضور در مسابقات مشخص شود.

وي در ادامه بيان داشت: همچنين کميسيون پزشکي المپيک در حال گرفتن تست هاي پزشکي و آموزش تغذيه به بوکسورهايمان مي باشند.

استکي در پايان درباره عملکرد تيم هاي باشگاهي بوکس در ليگ برتر بوکس بيان داشت: امسال در رقابت هاي ليگ تيم هاي خوب و قوي شرکت کردند و پيش بيني قهرمان اين دوره از رقابت ها دشوار است شرايط همه تيم هاي باشگاهي يکسان است و اميدوارم شاهد بازي هاي خوبي از مشت زنان در سالن مسابقات باشيم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار