سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از شکست صبا مقابل ملوان

آقاجانی: آه من صبا و گل محمدی را گرفت

مدافع سابق صبای قم گفت: کاری که گل محمدی با من کرد باعث شد مقابل ملوان در قم شکست بخورند.

سعید آقاجانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: کاری که گل محمدی و صبایی ها با من کردند باعث شده که دیگر ذوقي براي ادامه فوتبال نداشته باشم و آه من صبا و گل محمدی را گرفت و به ملوان باختند.

وی ادامه داد: پس از 4 سال حضور در صبا امسال با این تیم تمرین کردم و به اردوي سرعين رفتم که پس از بازگشت از آنجا مسئولان گفتند گل محمدی تو را نمی خواهد که خیلی ناراحت شدم زیرا اگر ابتدای فصل نقل و انتقالات اعلام مي کردند به پیشنهاداتم از لیگ برتر جواب می دادم حالا بدون تیم مانده ام و باید به تیم های لیگ یکی بروم.

وی اضافه کرد: گل محمدی دوستان خود را به تیم آورده و صبای قم را صبای مازندران کرده و بازیکنان سال گذشته نساجی را به قم آورده است.

وی تصریح کرد: گل محمدی برای اینکه نظر مسئولان قم را به دست آورد چند بازیکن بومی به تیم برده که اصلاً جزو 18 نفر هم نیستند و  در بازي ها از آنها استفاده نمي کند.

آقاجانی ادامه داد: از ابتدا گل محمدی مرا می خواست و وقتی شماره 4 را برداشتم گفت شما شماره 3 را بردار که من هم قبول کردم البته نباید زیاد هم ناراحت باشم وقتی با بختیاری زاده و فرزانه که سالها براي اين تيم بازي کرده اند به اين شکل برخورد می کند نباید از آنها انتظار داشت.

وی ادامه داد: شنیدم گل محمدی برای خودش لقب مورینیو را انتخاب کرده تا مقابل ویسی قرار بگیرد در حالی که ویسی پس از یک سال تلاش و نتایج خوب توسط سایرین به این لقب رسید و مطمئن هستم در آینده اين مربي تمام زحمات ویسی در صبا از بین می برد.

آقاجانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر زیر نظر مرتضی پاک نیت، تمرينات بدنسازي انجام مي دهم تا از فرم خارج نشوم و در حال بررسی پیشنهاد تیم های لیگ یکی هستم اما قطعاً تا نیم فصل، دوباره به لیگ برتر بر می گردم و حقم را در لیگ برتر می گیریم./مح

برچسب ها: صبا ، گل محمدی ، ملوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.