سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جامعه بسيج کارگري خواستار شد

اقدام فوري مجامع بين‌المللي براي جلوگيري از کشتار وحشيانه مسلمانان ميانمار

جامعه بسيج کارگري در تجمعي اعتراض‌آميز، ضمن محکوميت سکوت کشورهاي غربي و عربي در قبال نسل‌کشي مسلمانان ميانمار، اقدام فوري مجامع بين‌المللي براي جلوگيري از اين جنايات را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، صبح امروز(سه‌شنبه) جامعه بسيج کارگري تجمع اعتراض‌آميزي نسبت به کشتار فجيع مسلمانان ميانمار در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران برگزار کرد.

کارگران روزه‌دار در اين تجمع، اعتراض خود را به اين جنايت غير انساني اعلام کرده و با اعلام انزجار از کشتار مسلمانان بي‌گناه در ميانمار، سکوت مجامع بين المللي و کشورهاي غربي- عربي را محکوم کرده و خواستار رسيدگي سازمان ملل به اين جنايات شدند.

اين تجمع اعتراض‌آميز که از سوي مردم نيز همراهي مي‌شد با شعارهاي "مرگ بر آل سعود خائن" و "مرگ بر اسرائيل" و "مرگ بر آمريکا" ادامه يافت و طي آن از مسلمانان سراسر جهان خواسته شد که با همبستگي با يکديگر از تکرار دوباره اين فجايع(کشتار مسلمانان ميانمار) جلوگيري کنند.

در اين بين تجمع کنندگان مقابل سازمان ملل طوماري را که در آن اعتراض خود را به اين جنايات اعلام کرده بودند امضا کرده و قتل عام مسلمانان ميانمار را توطئه جديد آمريکايي و استکبار جهاني و رژيم غاصب صهيونيستي دانستند.

در پايان اين تجمع بيانيه‌اي از سوي کارگران بسيجي قرائت شد که به شرح زير است:

اين روزها شاهد وقوع فاجعه و جنايتي بزرگ عليه بشريت در ميانمار هستيم که در طي آن جمع کثيري از کودک و سالمند، زن و مرد به شيوه‌هاي وحشيانه‌اي کشته مي‌شوند.

آن چه قابل تامل است سکوت مدعيان حقوق بشري و در راس آن آمريکا و کشورهاي غربي است؛ مدعياني که هرگونه برخورد با تروريست‌هاي آدم کش دست‌نشانده استکبار توسط دولت سوريه را به بهانه دفاع از حقوق بشر محکوم مي‌کنند و دولت و ملت سوريه را هدف بمباران خبري و تحريم‌هاي کمرشکن خود قرار مي‌دهند ولي در مقابل اين کشتار بي رحمانه مهر سکوت بر لب زده و نظاره گر شده‌اند.

برخي کشورهاي عربي که مدعي رهبري جهان اسلام هستند نيز در مقابل نسل‌کشي مسلمانان ميانمار، بي‌تفاوتي در پيش گرفته‌اند.

جامعه کارگري ايران اسلامي با تأسي از دين مبين اسلام، جان و مال تمامي انسان‌ها از هر دين و آئين باشد را محترم شمرده و هر گونه رفتار خشونت‌بار و تبعيض‌آميز را محکوم مي‌کند.

جامعه کارگري ايران اسلامي با تأسي و پيروي از بيانات حضرت امام خامنه‌اي(مداظله العالي)، سکوت در مقابل اين فاجعه که بخشي از طرح استکباري قدرت‌هاي زورگو است را جايز ندانسته و سياست‌هاي دوگانه کشورهاي غربي- عربي را در خصوص حقوق بشر محکوم کرده و از مجامع بين‌المللي، حکومت‌ها و ملت‌هاي مسلمان و آزادي‌خواه و همچنين سازمان ملل متحد مي‌خواهد ضمن موضع‌گيري براي جلوگيري از اين کشتار وحشيانه اقدامات سريع و جدي به عمل آورند.

انتهاي پيام/ش3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.