سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام رهبر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

صدور احكام متهمان فساد مالي دل مردم را شاد كرد

عضو كميسيون قضايي مجلس هشتم تلاش و پيگيري قوه قضاييه را در رسيدگي به پرونده فساد مالي و تسريع در صدور احكام متهمان اين فساد بزرگ شايسته تقدير دانست.

حجت الاسلام محمد تقي رهبر در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به صدور احكام متهمان پرونده فساد بزرگ مالي 3 هزار ميليارد توماني، اظهار داشت: قوه قضاييه با پيگري مستمر و همه جانبه از مردادماه سال 90 تاكنون با رسيدگي جدي به فرازهاي تخلف در اين پرونده جنجالي، بالاخره حكم متهمان را صادر كرد.

اين عضو كميسيون قضايي مجلس هشتم ادامه داد: اين فساد بزرگ احساسات ملت ايران را جريحه دار كرد و بسياري از مردم از اين مساله و عدم نظارت جدي بر پروژه هاي اقتصادي و سيستم بانكي كشور دلگير شدند.

وي افزود: ورود دستگاه قضايي كشور به اين مساله و پيگير جدي در اين زمينه تا حدودي اعتماد مردم را به سيستم اقتصادي و بانكي كشور بازگرداند.

 حجت الاسلام رهبر با بيان اين كه صدور احكام متهمان رديف اول اين پرونده، مردم را دلگرم و اميدوار كرده است تصريح كرد: قوه قضاييه با رسيدگي جدي و تسريع در صدور احكام متهمان اين پرونده فساد مالي، دل مردم را شاد كرد.

وي تاكيد كرد: عزم جدي دستگاه قضايي كشور براي مبارزه با فساد مالي راه را بر فرصت طلبان و سود جويان ديگر بسته و از اين پس شاهد بروز چنين اتفاقاتي در فضاي اقتصادي كشور نخواهيم بود.

اين عضو كميسيون قضايي مجلس هشتم تلاش و پيگيري قوه قضاييه را در رسيدگي به اين پرونده شايسته تقدير دانست.

"انتهاي پيام" /پ3
برچسب ها: رهبر ، فساد ، مالی ، حکم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.