سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يک کارشناس سياست خارجي عنوان كرد

تلاش نظام سلطه جهاني براي ايجاد انحراف در موج عظيم بيداري اسلامي

يک کارشناس مسائل سياست خارجي‌گفت: نظام سلطه جهاني از تمام امکانات و ظرفيت‌هاي خود براي‌ جلوگيري و ايجاد انحراف در موج عظيم بيداري اسلامي در عربستان استفاده مي‌کند.

مجيد صفا تاج در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اوضاع اخير عربستان و آغاز موج  بيداري اسلامي در اين کشور، گفت: همزمان با آغاز موج عظيم بيداري اسلامي پيش بيني مي‌شد که مردم آزادي‌خواه عربستان روزي يه اين موج  عظيم بپيوندند اما  به دليل حاکميت اقليت بر اکثريت و عدم توجه حکام ديکتاتور به سرنوشت مردم، اين موج عظيم همچون آتشي در زير خاکستر باقي مانده است.

وي افزود: شرايط داخلي عربستان با ساير کشورهاي منطقه که بيداري اسلامي در آنجا نفوذ کرده متفاوت بوده و آن هم به دليل ذخاير عظيم نفتي است، بنابراين نظام سلطه جهاني از تمام امکانات و ظرفيت‌هاي خود براي جلوگيري و ايجاد انحراف در موج عظيم بيداري اسلامي در عربستان استفاده مي‌کند.

صفا تاج در ادامه  تاکيد کرد: کشورهاي غربي و عربي منطقه مانند عربستان ميليون ها دلار در حوزه هاي رسانه اي، جنگ رواني و  حوزه هاي نظامي هزينه مي کنند چرا که مي دانند اين موج بيداري اسلامي قطعا به کشورهاي عربستان و ساير کشورهاي داراي حکام ديکتاتور و مستبد خواهد رسيد.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان با اشاره به تلاش مقامات سعودي در جهت منحرف کردن افکار عمومي نسبت به جمهوري اسلامي ايران، خاطر نشان کرد: حکام ديکتاتور آل سعود همواره از سياست‌هاي خصمانه ديرين خود عليه ايران استفاده مي‌کنند و با متهم کردن کشورمان به دخالت در امور داخلي کشورهاي منطقه  سعي دارند نقش چشمگير ايران  در معادلات  منطقه اي و بين المللي را تحت تاثير قرار داده اما اين در حالي است که مردم مسلمان منطقه پيام انقلاب اسلامي ايران و موقعيت کشورمان را به خوبي درک کرده اند.

"انتهاي پيام"/پ3
برچسب ها: عربستان ، افکار ، عمومی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.