يک کارشناس سياست خارجي گفت: رژيم غاصب صهيونيستي در موج بيداري اسلامي منطقه غرق شده و اقدامات خصمانه اين رژيم بر ضد ملت مظلوم فلسطين قابل تداوم نخواهد بود.

مصيب نعيمي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به موقعيت متزلزل رژيم صهيونيستي در خاورميانه  گفت: رژيم صهيونيستي با حمايت آمريکا در تلاش است تا معادلات منطقه را به نفع خود رقم زده، لذا تحولات منطقه اي باعث ناديده گرفتن سياست هاي توسعه طلبانه،‌اعمال غير قانوني و جنايت کارانه اين ژريم نخواهد شد.

وي در ادامه افزود: علي رغم حمايت آمريکا و سکوت حكومتهاي وابسته  نسبت به نسل کشي هاي رژيم صهيونيستي در منطقه، عمليات هاي گسترده تروريستي و آوارده نمودن ملت مظلوم فلسطين، اين اقدامات قابل تداوم نخواهد بود.

نعيمي با اشاره به قيام هاي مردمي منطقه تصريح كرد: ملت هاي منطقه در صدد اعاده ي حقوق از دست رفته خود و همچنين ملت فلسطين بوده، لذا بدون شک انقلاب کشورهاي عربي بخشي از واکنش آنها در جهت مخالفت با سياست هاي رژيم غاصب صهيونيستي در منطقه و سکوت مجامع بين المللي در برابر تجاوزگرايي هاي آنها بوده است.

اين كارشناس سياست خارجي در پايان با اشاره به اتهامات اخير رژيم صهيونيستي به كشورمان، خاطر نشان کرد: رژيم جعلي صهيونيستي با توجه به موج بيداري اسلامي در منطقه احساس خطر کرده و از اين رو  به اتهام زني هاي واهي به ويژه در مورد كشورمان دست زده است.
انتهاي پيام/س3
برچسب ها: تل آویو ، نعیمی ، صهیونیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار