سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بنداني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد

تلاش براي اعزام تيم پزشكي بسيج دانشگاه علوم پزشكي به سوريه

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي گفت: بسيج دانشگاه علوم پزشكي قصد اعزام يك تيم پزشكي براي خدمات امدادي، بهداشتي و درماني به سوريه را دارد.

اسحاق بنداني مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي در گفتگو با خبنرگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به اتفاقات اخير سوريه و جنايات غرب در اين كشور گفت: با جنگ رسانه‌اي كه غرب عليه سوريه در پيش گرفته قصد تخريب اين دولت را دارد و براي رسيدن به منافع خود تلاش مي‌كند.

وي  ادامه داد: هجمه شديد رسانه‌اي ارتجاع عرب و غرب به محور مقاومت كه در رأس اين محور بشار اسد قرار دارد باعث اين اتفاقات وجنايات در سوريه شده است.

بنداني با اشاره به اتحاد سران غرب عليه سوريه گفت: امروز محور مقاومت تنها ايران و لبنان نيست، امروز محور مقاومت تمام دنياي اسلام است كه عليه اسرائيل و آمريكا به پا خواسته است و براي دفاع از اسلام مبارزه مي‌کند.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي اظهار داشت: تشكل‌هاي دانشجويي بايد نسبت به اين مسأله آگاه بوده، دانش ديپلماسي عمومي خود را در سطح دنيا بالا برده و دنيا را مخاطب خود قرار دهد تا به اهداف متعالي خود برسد.

وي تصريح كرد: تشكل‌هاي دانشجويي مانند بسيج دانشگاه علوم پزشكي در حال كسب موفقيت‌هايي براي تشكيل يك تيم پزشكي و اعزام به سوريه براي خدمات امدادي، بهداشتي و درماني است.


وي در پايان با اشاره به نقش كنوني جوانان انقلابي گفت: جوانان و تشكل‌هاي دانشجويي هر جا كه اسلام و مسلمين در خطر باشند وظيفه اصلي خود را به دفاع از حقوق و آزادي مسلمانان برخاسته و در انفعال قرار نگيرند و يك واكنش جدي نسبت به اين مسئله نشان دهند.

انتهاي پيام/س3

 

برچسب ها: بندانی ، بسیج ، دانشجویی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.