سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون درمان عنوان كرد؛

رضايتمندي بيماران مهمترين هدف دومين جشنواره حاكميت باليني

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي گفت: برگزاري دومين جشنواره و كنگره بين المللي حاكميت باليني رضايتمندي بيشتر بيمارن را به همراه خواهد داشت.

به گزارش گروه علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا، دكتر حسن امامي رضوي با بيان اين مطلب اظهار داشت: حاكميت باليني مدلي بومي براي ارتقاي مداوم كيفيت خدمات سلامتي است و با اجراي آن شاهد نتايج اين مداخله كه افزايش ايمني در ارائه خدمات و ارتقا سطح دانش و آگاهي پرسنل بيمارستاني و رضايتمندي بيشتر بيماران است، خواهيم بود.
 
وي با اعلام اين كه دومين جشنواره حاكميت باليني در هفتم بهمن ماه برگزار مي شود در خصوص ويژگي جشنواره دوم افزود: توجه ويژه به استانداردهاي بيمارستاني و ايجاد ارتباطات مؤثر و كار تيمي در دانشگاه و بيمارستان ها است و لازم است با توجه به آغاز روند ارزيابي دانشگاه ها و بيمارستان ها، كليه دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور بر روند استقرار برنامه و آماده سازي بيمارستان ها نظارت كامل داشته باشند.
 
معاون درمان وزارت بهداشت در ادامه از برگزاري نخستين كنگره بين المللي حاكميت باليني و ايمني بيمار 8 و 9 بهمن ماه خبر داد و گفت: اين كنگره با هدف نهادينه كردن كليه فعاليت هاي بهبود كيفيت و ايمني بيمار در راستاي استقرار حاكميت باليني و نيز توليد دانش در اين زمينه برگزار مي شود./عط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.