سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

296 طرح برای ارتقاء آموزشهای فنی و حرفه ای احداث شده است

رییس سازمان فنی وحرفه ای کشور گفت: در راستای ارتقاء کمی و کیفی آموزشهای فنی و حرفه ای 296 طرح از سال 84 تا سال 90 به متراژ و زیربنای 638 هزار و سه متر مربع احداث و تکمیل شده است.

  کوروش پرند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: 21 طرح از جمله مصوبات سفرهای استانی مقام معظم رهبری و تعداد 124 طرح از سفرهای هیئت دولت در راستای توسعه آموزشهای فنی و حرفه ای اجرایی شده است.

وی افزود: همچنین در راستای افزایش کمی و کیفی آموزش های فنی و حرفه ای 296 طرح از سال 84 تا سال 90 احداث و تکمیل شده است.

پرند در ادامه تصریح کرد: به منظور ایجاد و توسعه رویکردهای نوین آموزش الگوهای جدیدی نظیر آموزش مجازی و شبیه سازی شده، پودمان های تکمیلی بین سطوح و آموزش به روش استاد شاگردیی نوین نیز طراحی و اجرا شده است.

مدیر کل سازمان فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: برای ایجاد زمینه ارتقای منابع انسانی در طی دوره های تکمیلی بین سطوح تحصیلی از طریق اجرای پودمان های آموزشی افراد می توانند علاوه بر فراگیری آموزشهای تخصصی به صورت مقطعی، در نهایت با گذراندن پودمان های مرتبط موفق به دریافت مدرک تحصیلی دانشگاهی شوند.

*فنی و حرفه ای رشته های مورد نیاز در استان را شناسایی می کند

ولی خانی معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با تأکید بر ضرورت بومی سازی رشته های فنی و حرفه ای گفت: سازمان فنی و حرفه ای در زمینه بومی سازی رشته های فنی و حرفه ای گام های مطلوبی برداشته و رشته های تحصیلی مورد نیاز هر استان را راه اندازی می کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه همه مردم جامعه هدف سازمان فنی و حرفه ای هستند تصریح کرد: هر چه بیشتر به آموزش های فنی و مهارتی پرداخته شود زمینه پیشرفت و گسترش این آموزشها که نتیجه ای جز پیشرفت کشور را ندارد به همراه خواهد داشت./ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.