سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگيري دو سارق زورگير در حکيميه تهرانپارس

زورگيراني که با خودروي مسروقه از مسافران سرقت مي کردند، بازداشت شدند .

به گزارش گروه اجتماعي  باشگاه خبرنگاران  : سرهنگ ملوکي مسئول وقت کلانتري 144 جواديه تهرانپارس با اعلام اين خبر گفت: اين دو متهم با خودروي مسروقه در اين محدوده پرسه زده و با سوار کردن مسافران از آنها سرقت مي کردند.
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" در چهارمين روز مرداد ماه امسال، يکي از شهروندان به ماموران اين کلانتري شکايت کرد که از سوي دو مسافربرنما، در خيابان پنجم شيدايي محله سازمان آب، مورد زورگيري قرار گرفته است که طي آن تلفن همراه، مدارک و مقاديري وجه نقد وي به سرقت رفته است.
وي افزود:" بر همين اساس تيمي از ماموران تجسس کلانتري براي شناسايي و دستگيري اين دو متهم به محل اعزام و در تحقيقات انجام شده از محل مشخص شد که اين دو سارق شاکيان ديگري نيز دارند که بر حسب اتفاق يکي از آنها توانسته شماره پلاک خودرو سارقان را يادداشت کند.
سرهنگ ملوکي بيان داشت:" با پيگيري از مالک خودرو مشخص شد که اين خودرو مدتي پيش توسط دو سارق از مقابل منزل مالک خودرو ربوده شده و مالک توانسته است چهره فرضي اين دو متهم را شناسايي کند که پس از چهره نگاري مشخصات هر دو متهم در اختيار گشت هاي انتظامي قرار گرفت.
وي تصريح کرد:" اين اقدامات ادامه داشت تا اينکه ماموران تيم هاي گشت انتظامي مستقر در محدوده مذکور موفق شدند يکي از اين سارقان به نام "مهدي" را شناسايي کرده و او را دستگير کنند.
مسئول وقت کلانتري 144 جواديه تهرانپارس عنوان داشت:" متهم بلافاصله به کلانتري منتقل و تحت بازجويي قرار گرفت که طي آن لب به اعتراف گشوده و بيان داشت، روز حادثه با همدستي يکي از دوستانش به نام "شاهين" به وسيله يک دستگاه خودروي سواري سفيد رنگ در خيابان سازمان آب، از شاکي سرقت کرده اند.
ملوکي ادامه داد:" اين متهم همچنين اعلام کرد که اموال مسروقه ديگر را که از مسافران  به سرقت برده بودند را در به منزل همدستش منتقل کرده اند که متعاقب آن پس از هماهنگي با مقام قضايي ماموران به منزل متهم اعزام و لوازم مسروقه را در منزل وي کشف کردند.
سرهنگ ملوکي عنوان داشت:" هر دو متهم در مواجهه حضوري با شاکيان شناسايي شده و براي سير تحقيقات تکميلي به پايگاه چهارم پليس اگاهي تهران بزرگ منتقل شدند./ف
برچسب ها: سارق ، زورگیر ، تهرانپارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.