رييس پليس آگاهي خراسان جنوبي از دستگيري 3 نفر سارق و کشف 27 فقره سرقت سيم و کابل هاي برق در شهرستان بيرجند اين استان خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ " بيجاري " گفت : در پي افزايش سرقت هاي سيم و کابل از پروژه هاي ساختماني در شهرستان بيرجند که با خرد کردن لوله هاي PVC ، شکستن کليد و پريزها ، سرقت سيم و کابل هاي به کار برده شده در سيستم برق رساني ساختمان هاي در حال ساخت همراه بود موضوع در دستور کار کارآگاهان شعبه سوم اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت .
وي ادامه داد : جلسه اي با حضور مسئولان صنف خريد و فروش ضايعات فلزي برگزار شد که پس از توجيهات لازم و آموزش هاي هدفمند ، در پي خبري از سوي يکي از مسئولان صنف خريد و فروش ضايعات فلزي مبني بر اين که سه نفر قصد فروش سيم مس سوخته شده به وزن تقريبي 25 کيلوگرم را دارند، بلافاصله اکيپي به محل اعزام و در يک اقدام غافلگيرانه هر سه نفر به هويت (ع . ب) ، ( م . د ) ، ( ر . د ) شناسايي و دستگير شدند .
سرهنگ " بيجاري " اظهار داشت : متهمان دستگير شده به همراه اموال مکشوفه به پليس آگاهي منتقل شدند که پس از انجام بازجويي و تحقيقات، متهمان لب به اعتراف گشوده و به 27 فقره سرقت سيم و کابل از ساختمان هاي در حال احداث و پروژه هاي ساختماني اعتراف کردند .
وي در پايان خاطر نشان کرد : خسارت وارد شده توسط سارقان حدود 500 ميليون ريال برآورد شده که متهمان به همراه پرونده به دادسرا اعزام و از آن طريق روانه زندان شدند ./ف
برچسب ها: دستگیری ، سارق ، سرقت ، سیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار