سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طراحی پرتال 7 زبانه جامع گردشگری ایران به منظور توسعه تورهاي ورودي

با افتتاح پرتال 7 زبانه در آینده ای نزدیک، گام ارزشمندی در توسعه تورهای ورودی و تبلیغات گردشگری ایران در خارج از کشور برداشته شود.

حسین جعفری در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با تاکید بر اینکه تحقق هدف جذب 4 میلیون جهانگرد خارجی به عنوان راهبردی کانون در سال جاری، نیاز به ساز و کارهای تبلیغاتی دارد، افزود: در راستای توسعه تورهای ورودی و افزایش ارتباطات الکترونیکی میان ستاد کانون با نمایندگی‌های استانی، پرتال جامع گردشگری ایران راه اندازی می‌شود.
مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تصريح کرد: این پرتال که طراحی آن توسط تیمی از مجرب‌ترین کارشناسان طراحی وب و صنعت گردشگری آغاز شده، از بخش‌های متعددی تشکیل می‌شود که از جمله مهمترین آنها می‌توان به بانک تصویری اطلاعات مناطق گردشگری ایران با بیش از 7 هزار تصویر از ایران با موضوع‌های طبیعت، بناهای تاریخی، صنایع دستی ایران و ... به همراه نقشه‌‌ استان‌های ایران به زبان‌‌‌های مختلف اشاره کرد.
جعفری يادآور شد: همچنین در این پرتال بهترین مراکز اقامتی و هتل‌های کشور، دفاتر خدمات مسافرتی بند الف و ب و آژانس‌های تخصصی برای پشتیبانی از ورود تورهای خارجی، اطلاعات گردشگری ایران و واحد‌های مختلف دریافت روادید ورود به ایران و ... معرفی و شرح داده خواهد شد تا گردشگران خارجی بتوانند با مراجعه به آن نیازهای اطلاعاتی خود را برطرف کنند.
وی با بیان اینکه پرتال جامع گردشگری ایران 7 زبانه خواهد بود یادآور شد: این وب سایت در مرحله آغازین در دو زبان فارسی و انگلیسی فعال خواهد شد؛ اما  در مرحله بعدی انگلیسی، عربی، فرانسه، چینی، آلمانی و روسی زبان‌هایی هستند که مطالب پرتال یاد شده به آنها ترجمه شده و در آینده نزدیک برای گردشگران خارجی قابل دسترس خواهد بود.
مدیر عامل کانون خاطرنشان کرد:  معرفی محصولات فرهنگی و اقلام گردشگری ایران از قبیل کاتالوگ های نفیس، بروشورها، کتاب، کارت پستال،  موسیقی، فیلم های گردشگری و ... نیز  جهت عرضه در این سایت به نمایش گذاشته می شوند، ابراز امیدوای کرد تا  با افتتاح این سایت در آینده ای نزدیک، گام ارزشمندی در توسعه تورهای ورو.دی و تبلیغات گردشگری ایران در خارج از کشور برداشته شود./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.