سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مينو فرشچي، شهاب الدين عادل و...

هيئت انتخاب بخش بين الملل جشنواره فيلم كوتاه تهران معرفي شدند

هيئت انتخاب بخش بين الملل بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران معرفي شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد خبري بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران، مينو فرشچي، شهاب الدين عادل و مجيد شيخ انصاري آثار رسيده به بخش مسابقه بين الملل اين جشنواره را بازبيني و از اين بين، فيلمهاي بخش مسابقه را انتخاب مي كنند.

در ادامه اين گزارش آمده است، مينو فرشچي فارغ التحصيل تئاتر از دانشكده هنرهاي دراماتيك و گرافيك از كالج سانتامونيكا كاليفرينااست. وي فعاليت حرفه اي را به عنوان فيلمنامه نويس همزمان با تحصيل در رشته فيلمنامه نويسي در مركز اسلامي آموزش فيلمسازي آغاز و پس از فارغ التحصيلي به فعاليت در تلويزيون پرداخت. فرشچي داور بخش فيلمنامه و فيلم چندين جشنواره بوده و كارگاه هاي تخصصي بسياري در اين زمينه در سراسر كشور برگزار كرده است. از فيلمنامه هاي او مي توان به ازدواج به سبك ايراني، كاغذبي خط و شوكران اشاره كرد.

همچنين دكتر شهاب الدين عادل  داراي دكتراي پژوهش هنر در گرايش هنرهاي نمايشي است و در حال حاضر رئيس دانشكده سينما تئاتر دانشگاه هنر است. وي عضو هيئت علمي گروه سينما و عضو هيئت موسس انجمن عكاسان سينماي ايران نيز است.

مجيد شيخ انصاري كارشناس ارشد رشته كارگرداني سينما؛ عضو هيئت علمي دانشكده سينما تئاتر دانشگاه هنر است و علاوه بر تدريس كارگرداني فيلمنامه نويسي ونقد فيلم در دانشكده سينما تئاتر مديريت گروه سينما را نيز برعهده دارد. وي در كشور انگلستان مشغول تحصيل و تحقق در رشته فيلمسازي حرفه اي با گرايش جلوه هاي بصري ديجيتال و شخصيت هاي مجازي براي دريافت PHD است.

هاشم ميرزاخاني دبير بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران طي احكام جداگانه اي از اين افراد جهت انتخاب آثار دعوت به عمل آورده كه در احكام صادره آمده است:

استاد گرانقدر، هنرمند  گرامي
احتراماً  ، نظر به تخصص، تجربه و تعهد جنابعالي از شما   به عنوان يكي از اعضاي هيئت انتخاب  بخش بين الملل "بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران" دعوت به عمل مي آيد.
اميد است با حضور ارزشمند جنابعالي و تجارب مفيدي كه در اين زمينه داريد، شاهد انتخاب آثار ارزشمند در زمينه كيفي و محتوا در اين بخش از جشنواره  باشيم

هاشم ميرزاخاني -  دبير بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران-تيرماه 1391
 در پايان اين گزارش آمده است با توجه به تعداد آثار رسيده اين گروه از 17 تيرماه كاربازبيني آثاررا آغاز كرده اند.

بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران از 10 تا 16 مهرماه توسط انجمن سينماي جوانان ايران به دبيري "هاشم ميرزاخاني" برگزار خواهد شد./ي2

برچسب ها: هیئت ، انتخاب ، جشنواره ، فیلم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.