سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آقاي معترض رفتني شد/ روزهاي سخت امير!

حاشيه هاي استقلال جدي شد!

هافبک تیم استقلال که هنوز فرصت حضور در ترکیب این تیم را به دست نیاورده است با شرایطي روبرو شده که برای رفتن از این تیم تمایل بسیار زیادی دارد ولی به دنبال جلب نظر اعضای تیم استقلال است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مجتبی جباری هافبک آبی ها که با کلی حرف و حدیث توانست به تیم استقلال بازگردد و این تیم را همراهی کند در حال حاضر با وضعیت متفاوتی روبروست این بازیکن که قرار بود از هفته چهارم آبی ها را همراهی کند قصد دارد استقلال را ترک کرده و راهی کشور قطر شود و به فوتبالش در تیم الغرافه ادامه دهد.

این بازیکن پیش از این نیز پیشنهادات عربی دریافت کرده بود اما اینبار شرایط برای وی متفاوت است زیرا شرایط تیم بسیار ایده آل است و جباری نیز قصد دارد به این شرایط پاسخ مثبت دهد.

از طرفی اعلام شده است که وی به دلیل به وجود آمدن شرایط خاص در تیم استقلال برنامه ریزی کرده است و معتقد است که در این تیم نباشد به نفع اوست از طرفی جدایی آندو تیموریان و عدم بازگشت فرهاد مجیدی مزید به علت شده که جباری تصمیم به جدایی بگیرد.

این بازیکن در این خصوص اصرار فراوان دارد و مدیر عامل تیم استقلال نیز اعلام کرده است که برای رسیدن وی به خواسته اش باید با امیر قلعه نوعی به توافق نهایی برسد زیرا سرمربی تیم استقلال موافق حضور این بازیکن در تیم است و خودش به تنهایی موظف به رسیدگی شرایط این بازیکن است و مدیریت باشگاه دخالتی ندارد زیرا در صورتی که امیر قلعه نوعی موافق باشد رضایتنامه این بازیکن صادر می شود و مشکلی نیست./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.