سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام محمدي‌پيام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

كشتار مسلمانان ميانمار رويكرد ديگري از اسلام‌ستيزي استكبار در جهان است

مدير امور قرآن و عترت سازمان عقيدتي ـ سياسي ارتش، كشتار مسلمانان ميانمار را رويكرد ديگري از رواج اسلام‌ستيزي غرب در جهان دانست و گفت: مستكبرين با انجام چنين اقدامات ناشيانه‌اي قصد دارند شكست‌هاي خود را در مقابل جهان اسلام تلافي كنند.

حجت‌الاسلام محمدطاهر محمدي‌پيام در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در رابطه كشتار مسلمانان ميانمار گفت: بيشتر مجامع بين المللي، امروز آلت دست قدرت‌هاي استكباري هستند و فقط به بهانه‌اي براي ساكت كردن صداي مخالفين آنها تبديل شده‌اند بنابراين نمي‌توان از اين مجامع انتظار داشت كه اقدامي در محكوميت نقض حقوق بشر در ميانمار يا هر نقطه ديگر در جهان داشته باشند.

وي افزود: مردم آزادي‌خواه جهان، اعم از مسلمان و غيرمسلمان، اعتراضات خود را نسبت به اين فاجعه عظيم بشري با اعلام انزجار و برپايي راهپيمايي‌ها به جهانيان نشان دادند اما شوراي امنيت و سازمان ملل كه عهده‌دار وظيفه دفاع از حقوق بشر و تأمين امنيت انسان‌ها هستند با سر باز زدن از اين وظايف خود به يكي از بزرگترين عوامل ناامني در جهان تبديل شده‌اند.

حجت الاسلام محمدي‌پيام با بيان اينكه حقوق بشر براي نظام استكباري آمريكا وجود خارجي ندارد، تصريح كرد: آمريكا شعار دفاع از حقوق بشر را براي سرپوش نهادن به جنايات خود در مقابل كشورهاي آزادي‌خواه جهان مطرح مي‌كند و در هيچ نقطه‌اي در دنيا مقابل تجاوزهايي که به حقوق بشر صورت مي‌گيرد، نمي‌ايستد.

وي آمريكا را مبدأ اصلي مبارزه با حقوق بشر دانست و اظهار داشت: استكبار جهاني در راستاي پروژه اسلام‌ستيزي و ذات استكبارگرانه و نژادپرستانه خود سعي دارد در كشورهايي كه مسلمانان در اقليت هستند آنان را مورد آزار قرار داده و با متشنج كردن اوضاع، ترفند قديمي خود مبني بر تفرقه‌افكني را در كشورهاي ضعيف حاكم كند و اين درحالي است كه قرن‌هاست ملت‌هاي مسلمان و غيرمسلمان در سراسرجهان در كنار همديگر زندگي مسالمت‌آميزي دارند.

مديرامور قرآن و عترت سازمان عقيدتي- سياسي ارتش، كشتار مسلمانان ميانمار را رويكرد ديگري از رواج اسلام‌ستيزي غرب در جهان دانست و افزود: استكبارگران كه از قدرت گرفتن مسلمانان در ايران، لبنان و برخي كشورهاي ديگر دلچركين هستند سعي مي‌كنند در نقاطي كه مسلمانان، توانايي لازم براي مقابله با آنان را ندارند مسلمانان را سركوب كنند.

وي در پايان خاطرنشان كرد: مستكبرين با انجام چنين اقدامات ناشيانه‌اي قصد دارند شكست‌هاي خود را در مقابل جهان اسلام تلافي كنند اما حقيقت اين است كه با اين توطئه‌ها فقط انزجار جهانيان را نسبت به خود، افزايش مي‌دهند.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: کشتار ، مسلمانان ، میانمار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.