سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همكاري عربستان و رژيم صهيونيستي درحمايت از تروريستهاي سوري

عربستان سعودي و رژيم صهيونيستي در حمايت از گروههاي تروريستي در سوريه با يكديگر همكاري و مشاركت نزديك دارند .

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه ؛ اين شبكه گفت: سوريها با ناخرسندي همدستي و هماهنگي بين عربستان سعودي و اسرائيل در حمايت از گروههاي مسلح تروريست در کشور خود را زير نظر دارند.

وهابي ها در حمايت از تروريسم سابقه دار هستند و آل سعود هم شيوه هاي خاص خود را براي رساندن کمکهايش به عاملان قتل و خونريزي دارد. رسانه هاي وابسته به شيخ نشين هاي حاشيه خليج فارس اخيرا شيوه جديدي براي جمع آوري کمک براي تروريستها ابداع کردند و به مردم عربستان براي کمک مالي فراخوان دادند.

در ادامه اين گزارش آمده است: کرامت مردم سوريه بالاتر از آن است که بخواهد غذاي خود را از دلارهاي نفتي اين شيخ نشين ها تامين کند. هدف آنها حمايت از ملت سوريه در بحران کنوني نيست، بلکه تامين مالي گروههاي تروريستي در سوريه است که از تفکر وهابيت در سر بريدن شهروندان سوري تبعيت مي کنند. اين فرخوان در واقع علني شدن حمايتهاي پنهان عربستان از گروههاي مسلح در سوريه است.

گزارشگر اين شبکه اضافه کرد: سعود الفيصل دلال سلاح وهابي پيش از اين به طور علني گفته بود که بايد به مخالفان سوري سلاح داد. اين فراخوان در حالي آغاز شده است که آويگدور ليبرمن وزير امور خارجه اسرائيل فاش کرد اين رژيم به مخالفان سوري پيشنهاد کرده است که به آنها در مبارزه با نيروهاي ارتش کمک کند. پيروي عربستان از خواست اسرائيل در اين مورد آشکار است.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.