سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو انجمن دندانپزشكان عمومي؛

ايمپلنت پاسخي به خواسته هاي بيماران

عضو انجمن دندانپزشكان عمومي گفت : ايمپلنت از جمله علوم جديدي است كه به بسياري از خواسته هاي بيمار به طور قابل توجهي پاسخ داده است.

دكتر ندا اسماعيل فلاح دندانپزشك عمومي در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه دندانپزشكي نوين در زمينه هاي گوناگون در حال پيشرفت است گفت : يكي از اين زمينه ها ايمپنت هاي دنداني است كه توانسته نيازهاي اساسي يكي بيمار بي دندان شامل جويدن ، تكلم و زيبايي را تا جايي كه ممكن است تامين نمايد.
 
وي با اشاره به اينكه ايمپلنت به بسياري از خواسته هاي بيمار به طور قابل توجهي پاسخ داده و به بسياري از روياها و آرزوهاي غير ممكن در حيطه درمانهاي پروتزي دندان جامه عمل پوشانده است يادآور شد : از طرف ديگر عدم آگاهي كافي همكاران دندانپزشكي از اصول و روش هاي درماني ايمپلنت آنان رادر دسته دندانپزشكان سنتي قرار مي دهد و چون يكي از وظايف انجمن ها و مراكز آموزشي دندانپزشكان اين  است كه همكاران را با علوم نوين و پيشرفتهاي دندانپزشكان آشنا سازد ، انجمن دندانپزشكان عمومي هم آموزش ايمپلنت رادر اولويت فعاليت هاي علمي خود قرار داده است.
 
عضو انجمن دندانپزشكان عمومي ايران ادامه داد : يكي از افتخارات انجمن دندانپزشكان عمومي ، برگزاري همايش ايمپلنت در تاريخ دندانپزشكي ايران بوده كه به دليل استقبال همكاران دندانپزشك در مدت كوتاهي همايش دوم و سوم نيز برگزار شده است. /عط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.