سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بيانيه 9 نماينده مجلس مطرح شد؛

تشكيل ستادي براي اتخاذ تصميمات اقتصادي و راهبرد اقتصاد مقاومتي

9 نفر از نمايندگان مجلس با انتشار بيانيه‌اي بر لزوم تشكيل ستادي براي اتخاذ تصميمات اقتصادي و راهبرد اقتصاد مقاومتي تاكيد كردند .

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران  الياس نادران، احمد توكلي و غلامرضا مصباحي مقدم از نمايندگان تهران، بحريني نماينده مشهد، رجايي نماينده گناباد،‌ پورابراهيمي نماينده كرمان، احمدي نماينده دهلران، قادري نماينده شيراز و قوامي نماينده اسفراين، 9 نماينده عضو كميسيون‌هاي اقتصادي مجلس هستند كه اين بيانيه را امضاء كرده‌اند.

 متن اين بيانيه به شرح زير است:

 نظام سلطه جهاني در اين مرحله از مقابله با خيزش‌هاي اسلامي منطقه فشارهاي همه جانبه را در حوزه‌هاي مالي،‌تجاري، حمل‌ونقل و بيمه بر ملت تثبيت و محدوديت‌هايي در صادرات نفت كشور ايجاد كرده است.

 دولت خدمتگزار در مقابله با تحريم‌هاي ظالمانه حداكثر تلاش خود به كار گرفته است با توجه به شرايط موجود لازم است به جهت تقويت هم‌بستگي ملي تمامي نهادهاي حكومتي و مردمي دولت را در اين راه ياري رساند.

 لازمه اين مهم تشكيل ستادي است كه از تمامي نهادهاي حكومتي با اختيارات خاص بتوانند تصميمات لازم را اتخاذ و از اختيارات كافي برخوردار باشند.

 براين اساس لازم است نمايندگاني به انتخاب صحن علني مجلس در اين ستاد حضور داشته باشند. لذا پيشنهاد داريم ستادي با اختيارات معين تشكيل و كليه تصميمات اقتصادي در بخشهاي داخلي و خارجي را در مقطع زماني يكساله برعهده گيرند تا راهبرد اقتصاد مقاومتي كه مورد تاييد مقام معظم رهبري است در اين برهه از انقلاب اسلامي بر ترفندهاي نظام سلطه فائق آيد.

انتهاي پيام/س2

برچسب ها: مجلس ، اقتصاد ، بیانیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.