سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تازه هاي نشر؛

بازار كتاب عرصه مشاعره اي از جنس ديگر مي شود

بازار كتاب بواسطه لغزش قلم "منصوره ميرفتاح" و گشايش دريچه انتشارات محمد به بهانه نشر كتابي با موضوع مشاعره، عرصه مشاعره اي از جنس ديگر مي شود.

منصور مير فتاح نويسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران با اشاره به آنكه در آينده اي نه چندان دور اثري با موضوع مشاعره را روانه بازار كتاب مي كند، افزود: اين كتاب كه در نتيجه گردآوري و تنظيم در حال شكل گيري است مقدمه اي 50 صفحه اي با عنوان "چگونه شاعر شويم" را در خود جاي داده و اين مقدمه تنها بخش تأليفي اين اثر است.

وي در ادامه مركز انتشاراتي "محمد" را به عنوان ناشر كتاب مرتبط با موضوع مشاهره معرفي كرده و گفت: هم اكنون كتاب هاي "زن در ايران" و " رقص گلها" را نيز در نوبت چاپ و نشر انتشارات "محمد" دارم.

ميرفتاح ادامه داد: كتاب زن در ايران كه به بررسي شخصيت زن از دوران پيش از زرتشت تا انقلاب اسلامي پرداخته، هم اكنون در مرحله اصلاحات نهايي قرار گرفته است.

وي اظهار داشت: اين كتاب در 50 بخش به نگارش درآمده و پيش از قرار گرفتن در مرحله اصلاحات نهايي توسط چند استاد دانشگاه بازنگري شده است.

اين نويسنده در پايان به قرار گرفتان كتاب رقص گل ها در كرحله صفحه آرايي اشاره كرد و گفت: اين كتاب به ترانه از آوا تا تصنيف پرداخته و مطالبي چون ترانه هاي قديمي و انواع ترانه را در خود جاي داده است.

خاطرنشان مي شود كه در گذشته آثاري با عناوين "محمد، پيام آور مهرباني" و "جشن ها و آئين هاي ايراني از ديروز تا امروز" به قلم "منصوره مير فتاح" راه خود را به بازار كتاب پيدا كرده اند./ي2

برچسب ها: کتاب ، مشاعره ، میرفتاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.