سومين هم انديشي طنز راديويي دقايقي پيش با حضور محمد حسين صوفي معاونت صدا ، كامران كاظم زاده مدير شبكه راديويي فرهنگ و نيزبا حضور جمع كثيري از هنرمندان دقايقي پيش آغاز شد.

به گزارش  خبرنگار فرهنگي باشگاه خبرناگاران حاضردر محل،‌كامران كاظم زاده مدير شبكه راديويي فرهنگ گفت: تداوم موضوع طنز در رسانه مهم راديو ، توجه به قشركودكان و آينده سازان كشور، موضوع طنزبراي كودكان و شاديانه‌هاي آنها از اهداف مهم اين جشنواره است.
وي افزود:  طنز كودكانه  علاوه بر پرورش تخيل بايد ذهن كودكان وروياهاي آنها را نيز بپروراند.
وي ادامه داد:  ما از كودكان و خانواده‌هاي آنها دعوت كرديم تا در سومين هم انديشي طنز و خاطرات آن باما همراه باشند.
كامران كاظم زاده اظهارداشت:  45 مقاله و نود و دو برنامه در آثارمكتوب به دبير خانه جشنواره رسيده كه در ادامه اين مراسم از برگزيدگان آن تقدير مي‌شود.
مدير شبكه راديويي فرهنگ با اشاره به چهار نشست تخصصي  درراستاي سومين هم انديشي طنز تصريح كرد: در نشست چهارم ميزبان محمد حسين صوفي معاون صدا و سيماي جمهوري اسلامي بوديم و توانستيم  موضوع طنز و آسيب‌شناسي كودك را به درستي  ارزيابي كنيم.
وي افزود: خوشبختانه راديو فرهنگ توانست براي نخستين باربرنامه‌ي مشاعره طنز را به روي آنتن شبكه راديويي فرهنگ ببرد و اميدوارم اين نوع توليدات در تمامي شبكه‌‌هاي  راديو صورت پذيرد.
كاظم زاده اظهار داشت:‌ درسومين هم انديشي طنز راديويي نكوداشت روايت‌گر قصه‌هاي ايراني  و قصه‌هاي مجيد را خواهيم داشت.
وي تصريح كرد:  باعث افتخار است كه امشب ميزبان عضو فرهنگستان زبان فارسي ، هوشنگ مرادي كرماني را خواهيم داشت.
گفتني است،  در مراسم سومين هم انديشي طنز عذرا وكيلي و گروه سلام كوچولو  و نيز هنرمندان فتيله‌اي به اجراي برنامه مي‌پردازند و ساعاتي خوش را براي مخاطبان به ارمغان مي‌آورند./م

برچسب ها: رادیو ، طنز ، جشنواره ، پیشکسوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار