سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مخالفت باشگاه استقلال با سایپایی ها کار ساز شد

دیدار استقلال-سایپا در آزادی قطعی است

اعضای تیم استقلال پس از پیروزی ابتدایی در لیگ برای دیدار با سایپای کرج آماده می شوند اما این در حالی است که سایپا درخواست میزبانی داشت اما باشگاه و مجموعه استقلال با این درخواست مخالفت کامل داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: مسئولان تیم سایپای کرج اعلام کردند که قصد دارند با تیم های استقلال و پیروزی در کرج دیدار های میزبانی خود را انجام دهند تا حداقل بتوانند از میزبانی خود در مقابل این دو تیم پایتخت بهره لازم را ببرند اما این اتفاق سرانجام رخ نداد زیرا مسئولان تیم استقلال به این شرایط اعتراض کردند و اعلام کردند که مسئولان در استادیوم کرج نمی توانند وضعیت هواداران حاضر را به درستی پیش ببرند و ازدحام جمعیت و شرایط ایجاد شده در بازی حاشیه ایجاد می کند و جمعیت را تحت تاثیر قرار می دهد به این دلیل باید بازی را در ورزشگاه آزادی برگزار کنند تا مشکلی ایجاد نشود.

از طرفی مخالفت باشگاه سایپا با این اتفاق برای اعضای تیم استقلال مثبت ارزیابی نشد و اعتراض و مخالفت باشگاه استقلال در مقابل شرایط خاص تیم سایپا مقاومت بیشتری داشت و در نهایت نیز شرایط به نفع آبی ها پیش رفت.

شایان ذکر است سایپاییها که خواستار میزبانی در این بازی بودند ناکام ماندند زیرا مسئولان در فدراسیون بصورت قطعی اعلام کردند که دیدار هفته دوم استقلال مقابل سایپا در ورزشگاه آزادی برگزار شود و تغییری نکند./مح
برچسب ها: ابی ، سایپا ، کرج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.