سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه های سحر رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران به مناسبت ماه رمضان برنامه های گوناگونی را تدارک دیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شبکه رادیویی تهران به مناسبت ماه رمضان برنامه های گوناگونی را تدارک دیده است در سحر های این ضیافت الهی برنامه " کیمیای مراد" را هر شب از ساعت 2 تا 2:30 با بخش های مختلف و متنوع از جمله دعای سحر، پرداختن به دعاهای قرآنی، آشنایی با احکام ماه مبارک رمضان، نیایش، حدیث و آواز عرفانی خواهید شنید.

"جرعه ای از چشمه سار حکمت مولا علی" با کارشناسی دکتر منصوری لاریجانی هر شب از ساعت 3 تا 3:30 از شبکه رادیویی تهران موج اف.ام ردیف 94 پخش می شود. در این برنامه با فرازی از نهج البلاغه و تفسیر فراز، مناجات و نیایش و تفسیر قرآن همراه خواهید بود. محور اصلی مباحث این برنامه مسایل و موضوعات اخلاقی است و آیتم های آن شامل گفت و گوی مجری و کارشناس در استودیو می باشد.

ویژه این ماه مبارک "سخنرانی" الهی قمشه ای را خواهیم داشت که هر شب از ساعت 2:30 تا 3 پخش خواهد شد.

"تلاوت ترتیل" با صدای استاد محمود خلیل الحصری هر شب ساعت 5:30 تا 6:30 از شبکه رادیویی تهران موج اف.ام ردیف 94 پخش می شود.

"سحر استجابت" هر شب به صورت زنده ساعت 3:30 تا 5:30 با محورهای رمضان در ادب فارسی، سنت و عرفان پخش می شود، از بخش های برنامه سحر استجابت، گفتگوی قرآنی حول یک موضوع اخلاقی براساس احادیث و پیام، آیات و پندها، لطایف اخلاقی، دعای سحر، تفسیر نهج البلاغه است.

شنوندگان می توانید دیدگاه ها، موضوعات و پیشنهادات خود را با شماره تماس های 33914141 و 33914142 عنوان کنند.  یا با مراجعه به آدرس الکترونیکی radiotehran@irib.ir با ما در تماس باشند./ي2
برچسب ها: رادیو ، سحر ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.