سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تكرار//مجتبي ثمره هاشمي:

آشنايي بيشتر با قرآن بيداري اسلامي را عميق تر مي كند

هرچه با قرآن و با معارف اهل بيت بيشتر آشنا شويم اين بيداري عميق تر و ريشه هاي آن قوي تر خواهد شد.

مجتبي ثمره هاشمي،مشاور ارشد رئيس جمهور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران درخصوص بيستمين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم گفت:مشاركت مجموعه ي ناشران و قرآن پژوهان و كساني كه كارشناس امور در نمايشگاه هستند؛مجموعه اي را فراهم آورده كه مي توانند براي افراد مختلف مفيد باشد.
وي اظهارداشت:بخش هايي از نمايشگاه به موضوع بيداري اسلامي پرداخته است.به طور مثال بخش دشمن شناسي ريشه هاي فساد جهاني را بيان مي كند،انحرافاتي كه توسط برخي از قوم گراها در طول تاريخ ايجاد شده و منجر به انحراف بعضي از كتب آسماني شده است.به خصوص اقداماتي كه صهيونيست ها انجام دادند با اتكا به جعلياتي كه هيچ منشا حقيقي ندارد و منجر به اين شد كه حوادث بزرگي در دنيا اتفاق بيفتد.
ثمره هاشمي تصريح كرد:صهيونيست ها در بروز جنگ جهاني اول و دوم نقش برجسته اي داشته و بعد از آن در موضوع اشغال سرزمين فلسطين دخالت در امور كشورها،دخالت در رهبري سياسي اقتصادي جهان،حتي طرح و برنامه ريزي براي اداره و مديريت جهاني نقش مهمي ايفا كردند.
مشاور ارشد رئيس جمهور اظهار داشت:اگر ما به ريشه هاي حوادث دنيا توجه كنيم؛بخصوص فسادهايي كه در قرن هاي اخير اتفاق افتاده؛متوجه مي شويم صهيونيست ها تلاش مي كردند كه روح ديني را از ملت ها بگيرند؛مردم را از معارف الهي جدا كنند و با جدا كردن مردم از معارف الهي و انديشه هاي الهي انديشه هاي شيطاني را به آنان القا كنند.
وي گفت:ما متوجه مي شويم نقش اديان الهي بخصوص نقش اسلام به عنوان كاملترين حلقه ي اديان چقدر مهم است؛پس به عظمت قرآن پي مي بريم كه قرآن چه نور ساطعي است كه مي تواند جهان را روشن كند،حق را به مردم معرفي كند،دست مردم را بگيرد و از اين نابساماني ها نجات دهد.
ثمره هاشمي در پايان خاطرنشان كرد:خوشبختانه بخشي از حركتهايي كه در منطقه ي مسلمانان اتفاق افتاده ناشي از بيداري است،البته هرچه با قرآن و معارف اهل بيت بيشتر آشنا شويم ،اين بيداري عميق تر و ريشه هاي آن قوي تر خواهد شد و به هر صورت برگزاري اين نوع نمايشگاهها مي تواند براي همه مفيد باشد./ه
برچسب ها: آشنایی ، بیشتر ، بیداری ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.