سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همکاري مردم و ارتش سوريه در پاکسازي مناطق مختلف اين کشور

نيروهاي امنيتي سوريه با همکاري مردم به پاکسازي مناطق و خنثي کردن مواد منفجره در مناطق مختلف ادامه مي دهند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلويزيوني الاخباريه ؛
بر همين اساس نيروهاي امنيتي سوريه با همکاري مردم در قامشلي در استان الحسکه يک خودروي بمب گذاري شده را که سي و پنج کيلوگرم مواد منفجره قوي در آن کار گذاشته شده بود کشف و خنثي کردند.

يکي از نيروهاي امنيتي با اشاره به اين که با همکاري مردم موفق شديم اين خودرو را کشف کنيم افزود: با توجه به اين که خودرو دريک منطقه مسکوني پر جمعيت بود همه ساختمان هاي اطراف را تخليه کرديم و پس از آن به بررسي خودرو پرداختيم و متوجه شديم با استفاده از ماده (C4) بمب گذاري شده است که قدرت انفجاري بسيار زيادي  دارد.

وي افزود: اين خودرو به گونه اي بمب گذاري شده بود که از راه دور با استفاده از گوشي تلفن همراه منفجر شود ولي نيروهاي سوري آن را خنثي کردند.

همچنين نيروهاي امنيتي سوريه مناطق سلقين، کفر حوم، مزارع و مناطق اطراف آنها را نيز در ريف ادلب از عناصر مسلح تروريست پاکسازي کردند.

يک منبع رسمي در استان ادلب اعلام کرد نيروهاي امنيتي در جريان تعقيب تروريست ها  خسارات زيادي به آنها وارد کردند و شماري از آنها را نيز بازداشت کردند که برخي از آنها شناسايي شده اند.

اين منبع افزود نيروهاي امنيتي همچنين مقادير زيادي انواع اسلحه و مهمات از افراد مسلح به دست آوردند و ضبط کردند.

تجهيزات مخابراتي، دارو، لباس هاي نظامي و انواع دوربين و مدارک شناسايي و گذرنامه هاي مسروقه از اشياء کشف شده از افراد مسلح است.


برچسب ها: سوریه ، ارتش ، پاکسازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.