سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هتلي تلفیقی از معماری سنتی ومدرن

رستوران تابستانه درمیان فضای سبز درکنار آبشار و استخر هتل از وي‍ژگي ها است.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران هتل تبريز در سال 1350 در فضاي سبزي به وسعت 5000 متر مربع در مركز شهر تبريز، به فاصله 20 دقيقه از فرودگاه و 30 دقيقه از ايستگاه راه آهن، احداث گريده است و مكاني آرام و زيبا و دل انگيز براي رفاه و آسايش مهمانان فراهم نموده است. هتل داراي 132 اطاق يك نفره ، دو نفره و دو دستگاه سوئيت یک خوابه مي باشد. کلیه اطاقها مجهز به "تلویزیون"، یخچال، موزیک، مینی سرویس، کانالهای ماهواره ای، رادیو، تلفن، روزنامه، پخش فیلم 24 ساعته و سیستم تهویه مطبوع میباشند
"رستوران" و تالار بلوط و نیلوفر در طبقه تحتانی و همکف با ظرفیت 300 نفر با تجهیزات متنوع و زیبا چیدمان گردیده و در آنها انواع غذاهای ایرانی و فرنگی همراه با بوفه های متنوع اردور جهت میهمانان گرامی پذیرایی میشود.


رستوران کاکتوس به صورت دوبلکس در طبقه همکف هتل با طرهحی دلنشین و تجهیزات مدرن و با ظرفیت 90 نفر واقع گردیده و پذیرایهای چند منظوره در آنها صورت میگیرد. از دیگر امکانات هتل میتوان به کافی شاپ یاس با ظرفیت 60 نفر، رستوران تابستانه درمیان فضای سبز هتل و درکنار آبشار و استخر با ظرفیت 300 نفر، دفتر اطلاعات گردشگری هتل، کافی نت مجهز به ADSL پرسرعت، تاکسی سرویس، صندوق  پستی، امانات، لاندری، روم سرویس 24 ساعته و پارک کودک اشاره کرد.

 

برچسب ها: تبریز ، هتل ، استخر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.