سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كيانوش رستمي مدعي كسب مدال طلاي المپيك

كيانوش رستمي وزنه بردار دسته 85 كيلو گرم تيم ملي كه راهي المپيك لندن مي شود مدعي اصلي كسب مدال طلاي اين رقابت ها است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،  كيانوش رستمي كه متولد يك مرداد سال 1370 در كرمانشاده است از دوران  كودكي به رشته هاي ژيمناستيك ، واترپلو و وزنه برداري علاقه فراواني داشت كه در هر سه رشته موفقيت هاي در سطح استان را پيدا كرد ولي كيانوش رستمي كه آخرين فرزند 8 نفره خانواده رستمي است قهرماني هاي زيادي در وزنه برداري بدست آورد و حالا توانسته است به همراه تيم ملي وزنه برداري راهي المپيك 2012 لندن شود تا افتخار ديگري براي ايران و كشورمان بدست آورد.
رستمي در رشته هاي ژيمناستيك و واترپلو قهرماني استان كرمانشاه را دارد ولي پس از كسب مقام هاي استاني، كشوري ، آسيايي و جهاني به دنبال مدال طلاي المپيك لدن مي باشد و مي تواند به عنوان كسب كننده اولين مدال  در لندن باشد وركوردي ديگر به نام خود در رشته وزنه برداري ثبت كند.
كيانوش رستمي كه داراي مدرك تحصيلي ديپلم  كامپيوتر است هم اكنون قبل از المپيك 2012 لندن ماشين شخصي ندارد و با آژانس كارهاي خود را انجام مي دهد.
 كيانوش رستمي در آخرين ركورد گيري  تيم ملي وزنه برداري توانسته است در حركت دو ضرب 220 كيلو گرم را به نام خود ثبت كند كه اين ركورد جهاني المپيك مي باشد و با ركورد هاي خوب 197 كيلو گرم در حركت يك ضرب مي تواند در روز جمعه 13 مرداد در رقابت هاي وزنه برداري اولين مدال كاروان ايران را در المپيك لندن بدست بياورد./ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.