سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه بسیج دانشجویی دانشکده فنی انقلاب اسلامی

مجمع اسلامی علیه کشتار مسلمانان جهان تشکیل شود

بسیج دانشجویی دانشکده فنی انقلاب اسلامی طی بیانیه‌ای خواستار تشکیل مجمع اسلامی علیه کشتار مسلمانان جهان شد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسیج دانشجویی دانشکده فنی انقلاب اسلامی (مجمع جهادی مهاجر) طی بیانیه‌ای خواستار تشکیل یک مجمع اسلامی علیه کشتار مسلمانان جهان شد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

از پیغمبر (ص)نقل شده که فرمود: لزوال الدنیا اهون علی الله من قتل امرء مسلم: «از بین رفتن جهان در پیشگاه خدا از کشتن یک فرد مسلمان کوچکتر است» و نیز می‌فرماید: لوان رجلا قتل بالمشرق و آخر رضی بالمغرب لاشرک فی دمه: «اگر کسی در شرق جهان کشته شود و دیگری در غرب به آن راضی باشد شریک خون او است»

سال‌هاست که مدعیان حقوق بشر مسلمانان جهان را به علل مختلف مورد خشونت خود قرار داده‌اند و از هر عمل بی‌شرمانه‌ای کوتاهی نکرده‌اند و این جا است که فریاد مظلومیت مسلمانان از میانمار بگوش می‌رسد.

در کجای منشور باصطلاح با اعتبار سازمان ملل آمده است که مردم بی‌گناهی را بدون هیچ جرمی بکشند و هیچ کدام از این کشورهای غربی که مدعی حقوق بشر هستند با آن حتی مخالفت نکنند پس کجا رفته آن روحیه جهادی مسلمانان که تا درد مسلمان یا حتی انسانی را می‌دیدند از هیچ اقدامی کوتاهی نمی‌کردند.

روی سخنان ما با همه مردم آزاده جهان است که چرا سخنی نمی‌گویید؟ آیا وقت آن نرسیده تا دیگر بردگی برای اجانب و مستکبرین عالم را کنار بگزارید و بپا خیزید؟ و امروز نوبت مسلمان میانمار است فردا مطمئن باشید این طوفان خشونت علیه مردم مسلمان همانطور که دیروز مسلمانان یمن و دیگر کشورها را به لرزش درآورده بود فردا شما را هدف قرار می‌دهد و این‌ها یعنی مستکبرین و زورگویان وابسته به صهیونیست‌ها به هیچ وجه عقب نشینی نمی‌کنند مگر شما علیه آنها بپا خیزید.

روی بعدی سخنانمان با جهادگران و تمامی دوستان جهادی که با تفکرات جهادی پا به عرصه گذاشته‌اند و غریبانه به مردم محروم خدمت می‌کنند.

سوال ما این است آیا این حرکت که جنبشی علیه کشتار مسلمانان ایجاد شود و اگر بشود حتی کاروانی بسوی آنها روانه کنیم، روحیه جهادی و کار جهادی نیست؟

چرا ای جهادگران دردتان نمی‌آید از کشتن مردم در میانمار و بحرین و عربستان و...پس بپا خیزید اکنون که ماه مبارک رمضان فرا رسیده است کاری و فکری بحال این مردم بی‌گناه بکنید.

روی سوم و آخر به دولت و مجلس و مسئولین کشور است که چرا فعال نمی‌شوید و منفعلانه همچنان منتظر کشتن و اتفاق فاجعه آمیز تری علیه مسلمان هستید؟ آیا روا نیست که به گفته مولا امیر مومنان علیه السلام از این بی‌خبری و بی عملی انسان بمیرد؟

آیا روا نیست که به دنبال یک سنبه پر زور باشید و یک مجمع اسلامی علیه کشتار مسلمانان جهان تشکیل دهید؟

پس اوف بر ما که اگر خود را مسلمان بدانیم و مسئولیتی حتی کوچک در حکومت اسلامی باشیم و مسلمانان جهان مظلومانه به دست انسان‌های از خدا بی‌خبر، بی‌گناه و بدون هیچ جرمی کشته شوند.

رهبر عزیزمان؛ امام خامنه‌ای! نگرانی و ناراحتی شما بر ما پوشیده نیست و می‌دانیم این نگرانی و ناراحتی از طرف شما و پیوند قلبی شما با فرزندان جهادیتان قابل درک است، ما منتظر خم ابروی شماییم تا لبیک گویان به دستوراتتان و با جان دل به آن عمل کنیم.
انتهاي پيام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.