سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش بیش از 200 آموزگار در دوره دوم و ششم ابتدایی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان از آمادگی کامل این اداره در اجرای نظام آموزش و آموزش بیش از 200 آموزگار در دوره دوم و ششم ابتدایی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عبداله نوحی در جلسه کمیته برنامه ریزی آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان گفت: اقدامات مناسبی در راستای اجرای بدون نقص ساختا 3-3-6 در آموزش و پرورش صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: از لحاظ فضای آموزش مشکلی در ناحیه 2 بهارستان وجود ندارد در این دوره ما بیش از 200 آموزگار متقاضی تدریس در پایه دوم و ششم ابتدایی با گذراندن 112 و 188 ساعت کلاس آموزش، روش های تدریس کتاب های جدید التألیف این پایه ها در سال تحصیلی 92-91 را فراخواهند گرفت.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش اجرای ساختار آموزش 3-3-6 از مهر 1391 در سراسر کشور الزامی است.

*زیباتر شدن مدارس منطقه با اجرای طرح هجرت 3

آموزش و پرورش با همکاری سپاه اقدام به برگزاری طرح هجرت در جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان نموده است که فصل تابستان فرصت مناسبی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حیدرزاده روابط عمومی شهرستان تهران ادامه داد: در این طرح که از اول تیر تا پایان مرداد ادامه داد و تعدادی از دانش آموزان مقطع متوسطه در قالب گروه هایی با حضور در مدارس مشخص نسبت به زیباسازی آن اقدام می نماید.

در ادامه عبداله نوحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ناحیه 2 بهارستان بر این مطلب افزود: هدف از اجرای این طرح را علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان آشنا نمودن این محصولات با یکی از صرفه های شغلی است.

وی تصریح کرد: زیباسازی مدارس و تقویت مبانی اعتقادی از اهداف دیگر طرح هجرت 3 است.

در ادامه روح اله شریفی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان بر این مطلب افزود: نزدیک به 200 دانش آموز متوسطه در قالب 5 گروه در این طرح ثبت نام نموده اند.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی، نماز جماعت و فعالیت عقیدتی، تربیتی از برنامه های جانبی اجرای طرح هجرت 3 برای دانش آموزان شرکت کننده خواهد بود.

*ارسال 700 اثر به جشنواره محتوای الکترونیکی ناحیه 2 بهارستان

کارشناس پژوهش آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی سال 91-90 از ارسال بیش از 400 اثر دانش آموز و 300 اثر توسط فرهنگیان به دبیرخانه این جشنواره درناحیه 2 بهارستان خبر داد.

محمودغلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: هدف از اجرای این جشنواره در سطح استان تهران استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و تکنولوژی های نوین در فرآیند یاددهی و یادگیری است.

وی تصریح کرد: استقبال بسیار خوبی از این جشنواره صورت گرفته است به نحوی که حتی دانش آموزان مقطع ابتدایی نیز با تهیه و تولید محتوای آموزش در قالب office علاقه مندی خود را به این مقوله ابراز کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: در پایان از انتخاب آثار برتر منطقه و ارسال به دبیرخانه مرکزی این جشنواره در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران برگزار خواهد شد.

*برگزاری دومین جلسه ستاد پروژه مهر در شهرستان رباط کریم

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان تهران از برگزاری دومین جلسه ستاد پروژه مهر در شهرستان رباط کریم خبر داد.

حیدرزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با ابراز اميدواري از این گفت: شروع خوبی جهت سال تحصیلی جدید خواهد بود./ل


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.