سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

6 خبر از حوادث 24 ساعته گذشته تهران

در 24 ساعت گذشته استان تهران 6حادثه رخ داد که در مجموع از این حوادث 2نفر جان دادند.

محمد مکرم کارشناس روابط عمومی مرکز اورژانس تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه علیرغم تمام توصیه ها و هشدار ها در رعایت استانداردها حین رانندگی و رعایت امنیت های شغلی متاسفانه در عرض 24 ساعت این حوادث موجب مرگ 2هموطن جوان ما شد.
مکرم افزود: حادثه سقوط آسانسور در خیابان ستارخان ساعت 21 و 6دقیقه شب گذشته 27تیرماه موجب مرگ ناگهانی جوانی 17 ساله شد.
وی با بیان اینکه حادثه دوم سقوط مرگبار تیر آهن در خیابان سعادت آباد بود خاطر نشان کرد: این حادثه ساعت 20و 6دقیقه رخ داد که اصابت آهن بر سر مردی 44ساله موجب فوت فوری وی شد.
وی تصریح کرد: از حوادث رانندگی 24 ساعته گذشته می توان حادثه تصادف پراید و پژو در اتوبان آزادگان در ساعت 20 و 56 دقیقه دیشب را نام برد که این حادثه مصدوم بر جای گذاشت.
وی خاطر نشان کرد : حادثه تصادف دیگری که بین یک پیکان و پراید رخ داد و این حادثه به علت شدن مصدومین موجب اعزام 4 اکیپ فوریت های پزشکی به محل حادثه در اسلام شهر گردید و مصدومین به بیمارستان شهدای هفتم تیر انتقال یافته اند.
وی گفت: موتور سیکلت ها  نیز در این حوادث بی نصیب نبوده اند و عصر روز گذشته تصادف موتور سیکلت  با خودرویی در تقاطع آزادی و رودکی موجب مصدومیت موتور سیکلت سوار و اعزام وی به بیمارستان امام حسین شد.
شایان ذکر است که اتوبوس نیز با خودروی سواری برخورد کرد كه 7مصدوم نیز از این حادثه برجای ماند./عط
برچسب ها: اورژانس ، تصادف ، حادثه ، پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.