سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنفرانس علمی راه کارهای ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی برگزار می شود

کنفرانس علمی راه کارهای ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی 28 تیر در یزد برگزار می شود.

دکتر مسعود میرزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: این کنفرانس با مشارکت تمام مدیران گروه این دانشگاه، روسای دانشکده ها در خصوص ارائه راه کارهای ارتقاء کیفی خدمات آموزشی برگزار می شود. تحصیلات تکمیلی، آموزش بالینی، آموزش علوم پایه، آموزش دندانپزشکی، آموزش پرستاری مامایی و پیراپزشکی و آموزش علوم بهداشتی از محورهای مورد بحث در این کنفرانس است.
 
وی افزود: دانشگاه دارای دو بعد کمی و کیفی است که ما از نظر بعد کمی پیشرفت های زیادی داشتیم، ما دانشجوی زیادی پرورش دادیم که نیاز است به بعد کیفی آن نیز توجه داشته باشیم.
 
میرزایی تصریح کرد: کیفیت آموزش به یک سری متغیر ها وابسته است زمینه های آموزش دانشجویان، تجربیات دانشجویان از مقاطع آموزش قبلی و نوع ارزشیابی ها، تمام این عوامل متغیرهایی هستند که روی کیفیت آموزش تاثیر دارد.
 
معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اظهار کرد: ما در دانشگاه، مرکز مطالعات توسعه آموزش علوم پزشکی داریم که وظیفه آنها تحقیق  در مورد ارتقاء کیفیت ، آموزشی است و توانسته اند در این زمینه تاثیر گذار باشند.
 
وی خاطر نشان کرد: دانشکده پزشکی این دانشگاه توانسته در آزمون جامع علوم پایه رتبه سوم را در  بین دانشگاه های تیپ 1 و 2 سراسر کشور کسب کند و کسب این رتبه بر اساس معیار کیفی بوده است./عط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.