سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی اولین بازار ایده و محصولات رباتیک و هوش مصنوعی در کشور

عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: یکی از مهم ترین نیازهای حوزه رباتیک و هوش مصنوعی، ایجاد بازاری برای داد و ستد فناوری در این حوزه است.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، دکتر محسن بهرامی در نشست خبری جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی امیرکبیر که امروز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد بیان داشت: در کنار برگزاری مسابقات رباتیک و هوش مصنوعی امیرکبیر بخشی را به عنوان فن بازار در نظر گرفتیم تا تمامی شرکت ها و افراد متخصص که توانایی ساخت ربات و ایده های نو در خصوص هوش مصنوعی را دارند در این فن بازار شرکت کنند.
 
وی افزود: در چنین بازاری علاوه بر این که دانشمندان و فناوران حوزه رباتیک و هوش مصنوعی می توانند به معرفی توانایی های خود و دانش های نوین این حوزه بپردازند ، صنایع مختلف کشور و سایر متقاضیان و مشتریان فناوری های رباتیک و هوش مصنوعی نیز می توانند علاوه بر شناسایی پیمانکاران مناسب نیازهای خود را به نحو احسن برطرف سازند.
 
وی خاطر نشان کرد: در فن بازار رباتیک و هوش مصنوعی امیرکبیر تمامی محققان و شرکت های فعال در هر یک از شاخه های رباتیک  هوش مصنوعی می توانند ایده های جدید خود را در زمینه محصولات جدید به کمیته برگزار کننده فن بازار ارائه نموده و در صورت پذیرش در نمایشگاه پیش بینی شده عرضه نمایند./عط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.