سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قير اصلاح شده در راه است

سرپرست مركز تحقيقات راه و مسكن گفت: با سياست هاي صورت گرفته سعي در راه اندازي واحدهاي جديد براي توليد قير هاي اصلاح شده داريم كه اين اقدام نقش بسياري در ايجاد اشتغال جوانان دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران محمود فاطمي عقدا در نشست خبري امروز با بيان اينكه در بكارگيري آسفالت شيوه هاي جديدي استفاده شده است گفت: پرو‍ژه هاي بسياري به صورت پايلوت تعريف شده كه اميدوار هستيم با اين اقدام در دوام و صرفه جويي استفاده از قيرموثر باشد.

وي ادامه داد: با سياست هاي صورت گرفته سعي در راه اندازي واحدهاي جديد براي توليد قير هاي اصلاح شده داريم كه اين اقدام نقش بسياري در ايجاد اشتغال جوانان دارد.

سرپرست مركز تحقيقات راه و مسكن با اشاره به اينكه رقيق شدن قير نيازمند نفت سفيد است گفت:رقيق شدن، نيازمند 900 هزار بشكه نفت خام كه معادل 200 ميليارد تومان است كه با راه اندازي كارخانجات صرفه جويي بسياري درنفت سفيد خواهد شد.

وی یادآور شد: حفظ كیفیت ، دوام و ارزان سازی آسفالت از سوی مركز تحقیقات راه، مسكن و شهرسازی دنبال می شود و انتظار می رود با همكاری كارخانه های تولید كننده در این زمینه به نتایج خوبی دست یابیم./س

برچسب ها: قیر ، راه ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.