عضو كميسيون انرژي مجلس بر لزوم موكول شدن اجراي فاز دوم هدفمندسازي يارانه ها به سال آينده تاكيد كرد.

نادر فريدوني نماينده مردم فيروز آباد، قير، كارزين و فراشبند در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه در حال حاضر بيكاري و گراني دو مقوله مهم حال حاضر كشور بوده و دغدغه اصلي همه سطوح جامعه است، گفت: دولت و مجلس بايد با برنامه ريزي و كار كارشناسي در راستاي رفع معضلات اقتصادي كه دامن گير جامعه شده است حركت و آنها را رفع كنند.

وي در ادامه با بيان اينكه افزايش نقدينگي در دست مردم بايد كنترل و نحوه هزينه آن نيز مشخص شود، اظهار داشت: دولت بايد به صورت جد به اين موضوع ورود و با برنامه ريزي و درايت كامل اين مسئله را حل كند.

فريدوني همچنين به ضعف نظارت در اصناف اشاره و تصريح كرد: نظارت بر اصناف تنها در حد شعار مطرح مي شود و اين در حاليست كه عوامل نظارتي و بازرسي بايد در  ادارات  بازرگاني كل شهرستانها و مراكز استانها تشكيل و مانع از رشد بي رويه قيمت كالا در كشور شود.

وي در خاتمه بر لزوم عدم اجراي فاز دوم قانون هدفمند سازي يارانه ها طي سال جاري تاكيد كرد و گفت:‌ با وجود اجراي پرشتاب اين قانون در سال گذشته ضروري است قانون هدفمند سازي در سال جاري اجرا نشده و به سال 92 موكول شود.

س2/

 

برچسب ها: سال ، فاز ، هدفمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار