سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

دانشگاه پیام نور گام های مهمی برای حمایت از ایتام برداشته است

مدیریت حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه پیام نور كشور گفت: دانشگاه پیام نور كهگیلویه و بویراحمد گام های مهمی در زمینه حمایت از ایتام و مسایل ارزشی به مورد توجه نظام اسلامی برداشته است.

  'علی نجات بخش اصفهانی' در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: برگزاری این همایش نشان دهنده ی توجه جامعه دانشگاهی به مساله ایتام و نیازمندان است.
وی بیان كرد: با توجه به چاپ 130 چكیده از مقالات ارسال شده به این همایش توسط این دانشگاه مشخص شد كه مسائل اعتقادی، دینی و اجتماعی بویژه در حوزه كمك به ایتام و نیازمندان همچنان از ارزش و جایگاه خاصی در میان فرهیختگان و دانشگاهیان برخوردار است.
نجات بخش اصفهانی هدف از برگزاری این همایش ها را ارایه تحقیقات و پژوهش های كاربردی برای كاهش مشكلات اجتماعی و از بین بردن فقر در میان ایتام عنوان كرد و گفت: می بایست تلاش كرد تا ایتام در جامعه احساس شكست و ناامیدی نكنند.
استادیار دانشگاه پیام نور كشور ابراز داشت: دانشگاه پیام نور در سال تولید ملی حمایت از كار و سرمایه ایرانی در استان های مختلف بصورت ملی منطقه ای و بین المللی در حال برنامه ریزی برای كمك به فقرا، ایتام و نیازمندان از طریق برگزاری چنین همایش هایی است./س
برچسب ها: دانشگاه ، پیام ، نور ، حمایت ، ایتام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.