سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ياسوج/

حمایت مالی مددجویان باید به اشتغال پایدار منجر شود

مدیركل كمیته امداد امام خمینی (ره) كهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد اشتغال پایدار و كاهش جمعیت مددجوی مستمری بگیر را از برنامه های این نهاد ذكر كرد و افزود: حمایت مالی مددجویان باید به اشتغال پایدار منجر شود.

 

'عبدالمجید فرهادی' روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ياسوج گرفتن سالها مستمری و نداشتن سرمایه و شغل را یك خسران اقتصادی برای مددجویان و جامعه دانست و افزود: از این پس سیاست در این نهاد حمایتی براین است، كه حمایت ها در كوتاه مدت به شغل پایدار و درآمدزایی مناسب منجر شود.
وی گفت: برای تحقق این سیاست با رویكرد اقتصادی و اشتغالزا در سال 'تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی '، كاهش شش درصدی جمعیت مددجویان این نهاد در برنامه قرار گرفته است.
فرهادی با بیان اینكه پارسال چهار هزار و 800 فرصت شغلی در راستای توانمندسازی خانوارهای مددجو در این استان ایجاد شد، گفت: چهار هزار و 649 فرصت شغلی از این میزان از طریق پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی فراهم شد.
مدیركل كمیته امداد امام خمینی (ره) كهگیلویه و بویراحمد از این تعداد دو هزار و هفت فقره تسهیلات از محل صندوق امداد این نهاد و دو هزار و 616 فقره از طریق بانكها پرداخت شد.
وی اعتبار هزینه شده برای طرحهای اشتغالزای پارسال این نهاد را 200 میلیارد ریال اعلام كرد و افزود: امسال برای تحقق اهداف استغالزایی این نهاد نیازمند حمایت بیش از پیش مسوولان اجرایی، شورای اشتغال و بانكها است.
وی گفت: حدود 90 هزار نفر از جمعیت كهگیلویه وبویراحمد از حمایت كمیته امداد برخوردار است. /س

برچسب ها: مالی ، حمایت ، اشتغال ، مددجویان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.