سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نائب رئيس کميسيون امنيت ملي تصريح کرد؛

برگزاري نشست با معارضين سوري، مانعي براي دخالت ناتو در منطقه

نايب رئيس کميسيون امنيت‌ملي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اعلام آمادگي نشست با معارضين سوري گفت: مجلس از برگزاري چنين نشست‌هايي که در راستاي ممانعت از دخالت ناتو و غرب در منطقه است، حمايت مي‌کند.

منصور حقيقت پور نماينده سرعين، نمين و اردبيل درمجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اعلام آمادگي جمهوري اسلامي ايران براي برگزاري نشست با معارضان سوريه گفت: پادرمياني جمهوري اسلامي مقدمات حل مسائل سوريه را فراهم‌مي‌آورد و ما از برگزاري اين نشست حمايت مي‌کنيم.
وي در ادامه با اشاره به درخواست کميسيون امنيت‌ملي براي تحرکات بيشتر دستگاه‌ديپلماسي در برخورد با تحولات منطقه از جمله مسائل سوريه، افزود: جمهوري‌اسلامي با برگزاري نشست ميان معارضين و دولت سوريه مي‌تواند پلي ميان اين دو گروه براي تعديل مناقشات در اين کشور باشد.
نايب رئيس کميسيون امنيت‌ملي تصريح کرد: ايجاد نشست ميان ايران و کشورهاي روسيه، چين و عراق بعنوان دوستان سوريه و استفاده از اين ابزار نيز مورد حمايت نمايندگان  است.
حقيقت‌پور با اشاره به اهداف برگزاري اين نشست ها خاطرنشان کرد: جلوگيري از توسعه بحران و ممانعت از دخالت‌هاي ناتو و غرب از مهم‌ترين اهداف برگزاري چنين نشست‌هايي است.
انتهاي پيام/ب2
برچسب ها: معارضین ، سوریه ، ناتو ، منطقه ، دخالت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.