سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثابتي در کنفرانس خبري جامعه اسلامي دانشجويان:

فرزند انقلابم و پاي اصل نظام و انقلاب خود ايستاده‌‌ام

اميرحسين ثابتي با بيان اينکه فرزند انقلاب هستم و پاي اصل نظام و انقلاب خود ايستاده‌‌ام، گفت: هيچ وقت ساختار نظام اسلامي را زير سوال نبرده و نمي‌گويم که قوه قضاييه حکم مرا نقض کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در کنفرانس خبري جامعه اسلامي دانشجويان که صبح امروز با حضور اعضاي اتحاديه هاي دانشجويي و دانشجوي بسيجي امير حسين ثابتي، برگزار شد، جلال عباسيان عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي با اشاره به فعاليت مطالب درج شده در وبلاگ امير حسين ثابتي گفت: چيزي که مسلم است در اين وبلاگ در انتقاد از مسئولين هيچ توهين و اهانتي صورت نگرفته بود و با توجه به فعاليت‌هاي سياسي فرهنگي ثابتي در کنترل فضاي دانشگاه در حوادث فتنه 88، اين گونه برخوردها با وي جاي بحث و تامل دارد.

وي به قياس حکم صادره از سوي قوه‌قضاييه در ارتباط با پرونده ثابتي و فائزه هاشمي، اظهارداشت: محکوميت اين فعال دانشجويي، روحيه دانشجويان را مخدوش و برخلاف اساس و آرمان‌هاي تشکلات دانشجويي بود.

در ادامه اميرحسين ثابتي دانشجوي بسيجي دانشگاه تهران، با اشاره به فعاليت‌هاي خود گفت: فعاليت‌هاي من به عنوان يک وظيفه در دفاع از آرمان هاي انقلاب صورت گرفته است.

وي افزود: هر جايي که تضاد با دستگاه قضايي شکل گرفته از بي توجهي به بيانات مقام معظم رهبري است. چرا که در سال 80 بنا به پيام هشت ماده اي که ايشان صادر کردند، در بند چهارم آن تصريح شده بود که فرق اشتباه و خيانت را متوجه باشيد و به بهانه برخورد قانون شکني، ضعيف کشي نکنيد.

اين فعال دانشجويي در ادامه با اشاره به اينکه عنوان "جاسبي گرايي" لزوماً تشويش اذهان عمومي نيست و بنده به عنوان يک فعال دانشجويي به هيچ وجه قصد چنين کاري را نداشته‌ام.

وي در ادامه بيان داشت: به فرض اشتباه، اگر جاسبي گرايي 91 روز حبس دارد؛ پس اقدامات فائزه هاشمي چند روز حکم دارد.

ثابتي در ادامه افزود: قوه قضاييه در رسيدگي به يک سري مسائل بسيار حساس‌تر و با سرعت عمل بيشتري به پرونده‌ها رسيدگي مي‌کند و در مورد برخي ديگر از مسائل کاملا بي توجه است.

ثابتي با بيان اينکه من فرزند انقلاب هستم و پاي اصل نظام و انقلاب خود ايستاده‌‌ام، اظهارداشت:  هيچ وقت ساختار نظام اسلامي را زير سوال نبرده و نمي‌گويم که قوه قضاييه حکم مرا نقض کند.

دانشجوي بسيجي دانشگاه تهران، گفت: اولويت قوه قضاييه بايد آن چيزي باشد که مردم انتظار دارند، علي‌رغم زحمات آقايان لاريجاني و دولت آبادي، اگر روند تعاملات اين دو بزرگوار با بدنه دانشجويي بيشتر شود، سوء تفاهم به وجود نمي آيد.

ثابتي در پايان خاطرنشان کرد: من خود را جدا از طبقات ديگر جامعه نمي دانم و اگر مستوجب برخورد قانوني هستم، بايد طبق قانون عمل شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.