سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهلت ارايه اظهارنامه مالياتي عملكرد سال 90 تمديد نمي شود

رييس كل سازمان امور مالياتي با بيان اينكه مهلت ارايه اظهارنامه مالياتي عملكرد سال 1390 تا پايان روز 31 تير ماه است و اين زمان تمديد نمي شود، پيش بيني كرد كه تعداد اظهارنامه ها در سال جاري از ...

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه اخبار اقتصادي و دارايي (شادا)، علي عسكري با بيان اينكه براساس قانون ماليات هاي مستقيم 31 تيرماه آخرين مهلت ارايه اظهار نامه مالياتي است، افزود: اگر اين روز مصادف با روز تعطيل باشد، مهلت ارايه اظهارنامه يك روز اضافه مي شود در غير اين صورت اين مهلت تمديد نمي شود.

به گفته ي وي 31 تير ماه سال جاري روز شنبه هفته آينده و روز كاري است و به همين دليل امكان تمديد اين مهلت وجود ندارد.

معاون وزير امور اقتصادي و دارايي اظهار داشت: سازمان امور مالياتي تا چهارشنبه هفته گذشته يك ميليون و 916 هزار اظهارنامه الكترونيكي و چهار ميليون و 500 هزار اظهارنامه از كل مشاغل مشمول بندهاي الف ،ب، ج و مشاغل خودرو دريافت كرده است.

عسكري گفت: به طور تقريبي روزانه بيش از 150 هزار اظهارنامه اشخاص حقيقي و حقوقي و 100 هزار اظهارنامه مشاغل خودرو دريافت مي شود كه البته براساس تجربه سال هاي گذشته در روزهاي پاياني ، ميزان ارايه اظهارنامه بيشتر مي شود.

وي بابيان اينكه سال گذشته چهار ميليون و 500 هزار اظهارنامه دريافت شده است، اظهار داشت: با توجه به ميزان استقبال در سال جاري پيش بيني مي شود كه بيش از 5 ميليون اظهارنامه در سال جاري دريافت شود.

يادآور مي شود: دريافت اظهارنامه مالياتي سال 1390 از 25 خرداد ماه امسال آغاز شده است و موديان علاوه بر پايگاه اينترنتي سازمان امور مالياتي مي توانند به صورت حضوري اظهارنامه هاي مالياتي را از ادارات مالياتي دريافت و پس از تكميل و مهر امضا ، آن را به صورت دستي يا با پست به همان ادارات تحويل دهند./س


برچسب ها: سازمان ، امور ، مالیاتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.