سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدي خبر داد؛

بررسي سند تحول بنيادين آموزش و پرورش با حضور روساي آموزش و پرورش

رئيس کميسيون آموزش و پرورش مجلس شوراي اسلامي از بررسي سند تحول آموزش و پرورش خبر داد و گفت: سه شنبه هفته آتي سند تحول آموزش و رورش که تعطيلي پنج شنبه ها نيز جزئي از آن است با حضور وزير مربوطه بررسب مي‌شود.

محمد مهدي زاهدي نماينده کرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت:  مجلس بررسي هاي کارشناسي گسترده اي را بر روي سند تحول بنيادين آموزش و‌ پرورش كشور انجام داده و نمايندگان با كليت اين طرح موافق هستند و جلسات متعددي را پيرامون بررسي تمهديدات و الزامات اين طرح داشته اند تا به يك تعامل دوطرفه در زمينه اين طرح برسند.
رييس كميسيون آموزش و تحقيقات در ادامه افزود: مجلس جلساتي را براي  تمهيدات و الزامات اين طرح و نحوه اجرايي شدن آن  با حضور مسئولين اموزش وپرورش برگزار مي‌کند چرا كه در صورت پيش بيني نشدن تمهيدات و الزامات اين طرح نمي توان انتظار محقق شدن تحول بنيادين در آموزش و پرورش را داشت.
وي خاطرنشان كرد : يكي از موارد كوچكي كه در سند تحول بنيادين آموزش و پرورش كشور مطرح شد تعطيلي پنج شنبه ها بود كه مجلس هنوز به نتيجه مشخصي در اين باب نرسيده است و اين طرح نياز به كارشناسي دارد.
زاهدي هم چنين از جلسه با روساي آموزش و پرورش كل كشور پيرامون بررسي سند تحول بنبادين آموزش وپرورش در سه شنبه هفته آتي خبر داد./ب2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.