سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كنترل بار ادارات در ساعات اوج مصرف برق در تهران

معاون خدمات مشتركين و فروش شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ از كنترل بار ادارات شهر تهران در ساعات اوج مصرف برق با هماهنگي استانداري تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، عبدالامير ياقوتي در نشست هم انديشي مديران ارشد شركت با رويكرد بهره برداري با اشاره به حساس كردن استانداري تهران بر لزوم همكاري ادارات اظهار داشت: تهيه دستورالعمل پايش عملكرد ادارات، تشكيل يك تيم 100 نفره براي ارزيابي عملكرد، برگزاري دو جلسه توجيهي براي تيم مذكور و همچنين بازديدهاي اوليه انجام شده از ادارات از جمله اقداماتي است كه در راستاي كاهش پيك بار سال جاري از سوي دفتر خدمات مشتركين شركت صورت پذيرفته است.

ياقوتي استفاده حداكثر از ظرفيتي مولدهاي اختصاصي با توان 62.5 مگاوات و استفاده از ظرفيت بازهاي انعطاف پذير از سوي سه شركت(سايپا-ماليبل و قالب هاي صنعتي تهران) را از ديگر فعاليت هاي صورت گرفته در اين زمينه عنوان كرد.

وي همچنين با اشاره به طرح تعطيلات تابستاني تصريح كرد: با 87 صنعت و بيماند قراردادي 200 مگاوات بيش بيني مي شود كه اميدواريم 130 مگاوات كاهش پيك بار غير همزمان و 80 مگاوات كاهش پيك همزمان را شاهد باشيم./عب

برچسب ها: ادارات ، کنترل ، اوج مصرف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.