سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناكامي تروريست ها از نفوذ به داخل خاك سوريه از طريق مرزهاي تركيه

منابع مطلع در استان ادلب سوريه اعلام كردند كه نيروهاي امنيتي اين كشور از نفوذ تروريست ها از طريق مرزهاي تركيه به اين شهر جلوگيري كردند و آنها را در اجراي عمليات خرابكارانه خود ناكام گذاشتند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از روزنامه تشرين سوريه؛ اين روزنامه همچنين مي افزايد: نيروهاي امنيتي و ارتش سوريه پس از آگاهي از حضور تروريست ها و قصد ورود آنها به خاك سوريه از طريق مرز تركيه به مناطق مرزي رفته و با درگيري با اين گروه ها، توانستند خسارات زياد تسليحاتي و جاني به آنها وارد كنند و دوتن از تروريس ها را دستگير كرده و تعدادي از آنها را از پاي درآورند.

به گفته شاهدان عيني، تروريست ها همچنين در حال وارد كردن بسته هاي انفجاري 50 تا 75 كيلوگرمي به شهر ادلب براي انفجار در مكانهاي حساس اين شهر اقدام كرده بودند بكه با نيروهاي امنيتي سوريه مواجه شدند و پا به فرار گذاشتند و اين بسته هاي انفجاري توسط نظاميان سوي ثبت و ضبط شده و به مراكز امنيتي انتقال داده شدند.

در همين باره، مهندسان خنثي سازي بمب در شهر حلب، يك بسته انفجاري در يك اتومبيل در ميدان اصلي اين شهر را خنثي كرده و از انفجار آن جلوگيري كردند.

گفتني است؛ با ورود كوفي عنان به دمشق، تروريست ها براي ناامن جلوه دادن چهره سوريه، اقدامات تروريستي خود را در شهرهاي مختلف اين كشور افزايش دادند كه كوفي عنان پس از ديدار با بشار اسد از برخورد جدي با تروريست ها و پايان خشونت ها در سوريه سخن گفت و شورشيان را به احترام گذاشتن به طرح صلح خود دعوت كرد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.