سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس:

يافتن راهكاري مناسب براي حل بحران سوريه از مسير ايران، انگيزه عنان از سفر به تهران است

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس يافتن راهكار مناسب براي حل بحران سوريه با استفاده از وزن منطقه‌اي جمهوري اسلامي ايران را انگيزه كوفي عنان براي سفر به تهران دانست.

محمد اسماعيلي نماينده مردم زنجان و طارم در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به سفر امروز (دوشنبه) کوفي عنان به تهران با بيان اينكه سفرعنان به تهران براي يافتن راهي مناسب براي حل بحران سوريه است، گفت: موضع گيري متفاوت کشورها نسبت به اتفاقات اخير سوريه باعث شده که يافتن راهكار مناسب براي حل آن پيچيده شود و اکنون عنان با سفر به تهران بدنبال راه حل مناسبي براي حل بحران اين كشور است.

وي در ادامه با اشاره به عدم دعوت از جمهوري اسلامي ايران به عنوان يكي از كشورهاي تاثيرگذار منطقه براي حضور در نشست ژنو و كمك به حل بحران سوريه افزود: کوفي عنان با سفر به ايران تلاش دارد تا با آگاهي از نظرات مسئولين نظام جمهوري اسلامي به خروج سوريه از وضعيت كنوني كمك كند.

اسماعيلي با تاكيد بر تاثيرگذاري ايران در تحولات خاورميانه است تصريح كرد: غرب و متحدانش  بخواهند يا نخواهند بايد بدانند يکي از کشورهايي که مي تواند در حل موضوع سوريه کمک کند ايران است و قطعا نخواهند توانست هيچيك از مناقشات منطقه از جمله سوريه را بدون حضور ايران برطرف كنند.
/س2
برچسب ها: عنان ، سوریه ، ایران ، تهران ، بحران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.